Avatar billede kurtthomsen Nybegynder
13. februar 2006 - 10:05 Der er 3 kommentarer

spærre andre sprog

er der en mulighed for at spærre andre sprog end danske, jeg har fået et lille job med at vedligeholde pcér, men problemet er at der bliver ikke arbejdet på maskinerne, så er det jeg gerne vil høre om man kan lave så det kun er danske sider der kan vises
Avatar billede leif Seniormester
13. februar 2006 - 10:11 #1
Må der kun kunne vises .dk domæner eller skal det kun være sider som er i Danmark eller hvordan ?

En .DK side behøver ikke være dansk og en Dansk side kan være hosted i udlandet.
Avatar billede kurtthomsen Nybegynder
13. februar 2006 - 13:12 #2
Det som er de faktisk kun har brug for er at søge arbejde og så evt kigge virksomheder ud som er i dk.
Avatar billede kurtthomsen Nybegynder
14. februar 2006 - 11:20 #3
det jeg gerne vil er f.eks at spærre alle sider fra .net