Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2006 - 12:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Import af bankkontoudtog - filformat?

Jeg vil gerne importere et bankkontoudtog til afstemning i Navision 4.0.
Kan jeg nogle steder i programmet finde hvordan filen skal være bygget op og hvilket filformat jeg skal vælge?
Avatar billede mariaf Juniormester
09. februar 2006 - 19:33 #1
Sikkert ikke. Det er ikke den måde, man normalt afstemmer banken på.
Avatar billede trm Nybegynder
13. februar 2006 - 10:34 #2
Hvis du har Payment Management installeret følger der noget funktionalitet med der. Ellers må du udlæse kontoudtoget fra banken og selv bygge indlæsningen op ud fra det format, din bank bruger. Men det kræver selvfølgelig kendskab til programmering i Navision - ud over at du skal have licens til at lave indlæsningerne.
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2006 - 10:40 #3
Tak for svaret. Jeg tror jeg kontakter min bank. De må vide hvordan jeg skal gøre.