Avatar billede zuljin- Nybegynder
08. februar 2006 - 12:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

DVI og fladskærme, opløsning og hz?

Engang i tidernes morgen for en 6år siden fik jeg at vide at med dvi ville man opnå højere hz og bedre billedkvalitet osv.

Jeg har et grafikkort med DVI, samt en gammel fladskærm med DVI.

Jeg spiller cs, og et must for mig er at jeg har 100fps i spillet, kan ikke nøjes med 75fps.

Så, er det muligt at få 100fps/hz med en fladskærm, når man benytter sig af DVI fremfor VGA?

De fleste fladskærme har jo en given opløsning, og så kan man max få 75/85hz på, og det er ikke nok til mig.
Avatar billede huset Praktikant
08. februar 2006 - 12:53 #1
Her står alt
http://flatpanels.dk/
Avatar billede zuljin- Nybegynder
08. februar 2006 - 22:43 #2
Hmm, jeg kan desværre ikke finde noget om at få 100hz på sin fladskærm, eller om det overhovedet er muligt :/
Avatar billede huset Praktikant
09. februar 2006 - 18:35 #3
Det er det ikke. Dem jeg har arbejdet med, liger på¨max 75MHz. Det gør min nyeste Samsung 193p plus også

TOP skærm!
Avatar billede zuljin- Nybegynder
10. februar 2006 - 09:26 #4
Det var da pænt nederen, nå ja så er mit spørgsmål jo besvaret.
Avatar billede huset Praktikant
10. februar 2006 - 09:27 #5
.
Avatar billede zuljin- Nybegynder
10. februar 2006 - 09:28 #6
Det var da helt åndssvagt det her. Kan ikke acceptere dit svar, ligemeget hvor mange gange jeg trykker.
Avatar billede huset Praktikant
10. februar 2006 - 09:31 #7
Markere mit navn i boksen forneden til venstre og tryk acceptere
Avatar billede zuljin- Nybegynder
11. februar 2006 - 19:17 #8
Idag er den glad for at acceptere svar, det var da hyggeligt.