Avatar billede xplorer Nybegynder
02. februar 2006 - 20:45 Der er 5 kommentarer

Fiber net.

Jeg har en 6/6 Mbit opkobling, dvs jeg kan downloade med 750 Kbs ca.
Har lige hevet alle computer ud af min gateway og sat dem direkte til det modem som er med fra udbyder ( der er 4 slot ) og nu kan jeg hente med 1,1 Mbit den hopper lidt fra 850-1,1 men jeg vil sige den ligger stabilt på 1 mbit med en 6/6 mbit opkobling før da jeg kørte 2 computer gennem min gateway var der ringe download sådan en 450 kbs og så havde jeg også svært ved at loade sider og gatewayen virkede meget ustabil. Hvad kan skylde at min gateway var så ustabil og hvorfor suser jeg afsted med lynet nu når jeg downloader.
Avatar billede leif Seniormester
02. februar 2006 - 21:01 #1
Dårlig gateway !

Hvilken gateway er det ?
Avatar billede xplorer Nybegynder
03. februar 2006 - 06:29 #2
Det er en 3com 3c857, men det var nok også min anelse at fejlen skulle findes i gatewayen  men hvad det skyldes fatter jeg hat af.
Avatar billede leif Seniormester
03. februar 2006 - 13:19 #3
At den er for langsom til at håndtere trafikken.
Avatar billede xplorer Nybegynder
03. februar 2006 - 18:15 #4
Okay så fik jeg det afklaret mange tak
Avatar billede leif Seniormester
03. februar 2006 - 22:53 #5
Det er et rent gæt. Men det var der jeg ville kigge, altså på Router/Gateway, Switche og lign.