Avatar billede gizmo234 Nybegynder
01. februar 2006 - 19:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Når man trykker på menuen skal det kun være Iframe som skifter?

Hej.
Jeg er ved at lave en hjemmeside, hvor jeg gerne vil have det sådan at der kun er 1 index fil, hvor designet ligger i. Så når man trykker i menu'en skal man ikke komme ind på en helt ny side, men det er kun iframe feltet som skal loade den nye side, hvor der så kun er teksten. Hvordan er det nu man gør det?
Avatar billede whatever Nybegynder
01. februar 2006 - 19:16 #1
Du sætter et target på dit link:

<a href="iframe.html" target="diniframe">Klik her</a>

<iframe name="diniframe" width="400" height="200">
Avatar billede whatever Nybegynder
01. februar 2006 - 19:16 #2
Indholdet i target-attributtet på dit link, skal være navnet på iframen.
Avatar billede gizmo234 Nybegynder
01. februar 2006 - 19:18 #3
Okay, mange tak :) Kommer du lige med et svar?
Avatar billede whatever Nybegynder
01. februar 2006 - 19:36 #4
Et svar.