Avatar billede varmeskud Praktikant
01. februar 2006 - 05:52 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

TV tuner kort virker ikke. Hvad gør jeg galt?

Godmorgen.

Jeg har fået mig et TV tuner kort.
Men efter jeg har installeret det på min pc kan jeg ikke få det til at virke. Kom ind i programmet en gang hvor den søgte efter billed på antenne kablet hvor den intet fandt. Der efter kan jeg ikke komme ind i programmet igen. Og den er tilsluttet usb2.

Når jeg prøver at åbne programmet skriver den bare
Hardware initialization failed

I kan også se dette screen shot hvad den giver af fejl.
www.togforum.dk/u.JPG

Har prøvet at reinstallere uden held, samt fjerne det helt og installeret det igen. Jeg har online registret det.

Min pc køre med winxp proff
Der er tale om et pinnacle pctv usb2 mini usb-2 tv tuner

Når jeg kigger i administrer - enhedshåndtering er der ikke nogen fejl ud over noget der hedder raid controller med et gult flag. Men det har jeg haft hele tiden og det ved jeg ikke hvordan jeg for væk. Men dette har vel ikke noget med det at gøre.

Så hvordan for jeg løst mit problem?

Mvh Kim
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2006 - 06:30 #1
Har du installeret drivere og alt, inden du satte dit USB kort, prøv også at slette raid controlleren i enhedshåndtering, og genstart. Mvh Kim
Avatar billede hldc Nybegynder
01. februar 2006 - 08:10 #2
Har du installeret SP2
Avatar billede varmeskud Praktikant
01. februar 2006 - 19:25 #3
Hej

Undskyld men har slet ikke fået nogen mail om at i havde skrevet.

Nej jeg satte den først til og så installeret alle driver og programmer.

Hvad er det der raid controller?

Ja der er SP2 installeret fuldt opdateret...
Avatar billede varmeskud Praktikant
01. februar 2006 - 19:40 #4
Har fjernet det og så taget boksen fra og installeret det. Under installationen sagde den jeg skulle tilslutte den og det gjorde jeg. Men det er stadi den samme meddelse jeg for når jeg prøver at åbne programmet.

Og har genstartet efter fjernelse, genstartet efter installationen.

Hvad kan der så være galt?
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2006 - 20:16 #5
Hvis du ikke bruger din raid controller, og den er onboard på dit bundkort, så disable den i bios, det kan godt være at der er en konflikt.
Avatar billede varmeskud Praktikant
01. februar 2006 - 21:24 #6
Mytisk. For ingen mail når der bliver besvaret her inden.

Jeg ved IKKE hvad det raid controller er. Så ved ikke om jeg bruger den.
Avatar billede cyperjoe Nybegynder
01. februar 2006 - 21:27 #7
jeg har haft noget ling. problem med pinnacles usb2 tv-tuner, min sagde bare at der ikke fandtes en usb2 på commen (som der dog gør) jeg solgte den så videre istedet, og fik mig en som virkede.
Avatar billede varmeskud Praktikant
01. februar 2006 - 22:41 #8
Okay. Fik det af en som jeg kender for at lave hans pcér. Men mistænker ham lidt for at have givet mig det da det ikke virker. Men ville så først lige være sikker på at det ikke er mig eller min pc der laver fejl. For det ville jo være lidt pinlig.
Avatar billede varmeskud Praktikant
04. februar 2006 - 05:15 #9
Virkelig ingen der kan hjælpe mig vider? evt. hvad det raid controller er?
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2006 - 10:25 #10
Avatar billede varmeskud Praktikant
05. februar 2006 - 22:57 #11
Okay

Er der nogen måde jeg kan finde ud af om det er defekt?

Eller helst hvordan jeg for det til at virke.
Avatar billede varmeskud Praktikant
12. marts 2006 - 11:50 #12
Har afleveret den tilbage.

Nogen der skal have point?
Avatar billede varmeskud Praktikant
03. august 2006 - 19:56 #13
Der der ikke er nogen der har lagt et svar så jeg kan tildele point lukker jeg her igen.