Avatar billede dopemaster Nybegynder
27. januar 2006 - 10:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Drivere til ATI RAGE Mobility

hej,

jeg har en tosihba bærbar, som er 3-4 år gammel. Grafikkortet er det ATI RAGE Mobility.

Chiptype: ATI RAGE Mobility P/M AGP2x(A21/2)

- Håber det er hvad i skal bruge, og på forhånd, tak!

(Jeg kan ikke finde en rigtig kategori?)
Avatar billede peet49 Nybegynder
27. januar 2006 - 10:51 #1
Avatar billede dopemaster Nybegynder
27. januar 2006 - 10:58 #2
Kan jeg ikke få et mere direkte link, for når jeg aceepterer de betingelser, så får jeg dette frem:

To find a driver, select a business imaging device.
You will be forwarded to that product's driver download page automatically.

Copiers
Faxes
Printers
Others
Avatar billede dopemaster Nybegynder
27. januar 2006 - 13:32 #4
Kan det ikke lade sig gøre, bar at få en side, hvor jeg kan downloade drivere til det kort? - JEg fatter ingen ting af det der!
Avatar billede c-holst Novice
27. januar 2006 - 13:52 #5
fortæl os hvilken model bærbar du har, så er det lidt nemmere at linke til driveren.

mærke model og serirnr.
Avatar billede dopemaster Nybegynder
27. januar 2006 - 14:16 #6
Det kan jeg desværre ikke huske. Men det vil jeg finde ud af..
Avatar billede haverslev Novice
27. januar 2006 - 14:18 #7
De fleste bærebare skal opdateres via producentens hjemmeside.
Her skal du jo blot vælge :
Product: Portabels
Famly: ? (se på maskinen hvad den hedder)
Model: ? (se på maskinen hvad den hedder)

Herefter kan der vælges en masse drivere til din bærebare og du finder blot den der hedder: Display driver (og selvfølgelig til XP og ATI RAGE Mobility )
Avatar billede dopemaster Nybegynder
27. januar 2006 - 14:46 #8
haverslev - Mange tak. Vil prøve at kigge på den. Men lod den ligge hos min far - og skrev kun de nødvendtige ting ned. Eller troede jeg :)