Avatar billede fleron Nybegynder
24. januar 2006 - 19:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Netværk booter

Hej

Jeg har en Dlink 744. (Router, 4 ports switch + Wireless).

Den booter op til 25 gange i døgnet.

Jeg kan se i loggen, at den afviser en masse trafik fra internettet, men intet andet.

Er der nogen som har lignede oplevelser, da jeg meget gerne vil af med alle de boot, da de får al ting til at gå i stå.

/Finn
Avatar billede fleron Nybegynder
24. januar 2006 - 19:58 #1
Har foresten prøvet at finde en opdateret firmware - findes ikke.
Dlink support kan heller ikke hjælpe.
Avatar billede jacla Nybegynder
08. marts 2006 - 22:53 #2
Det kan være der er en person eller en ting der resætter din router.

Selv en microbølgeovn som ligger på 2.4 GHz kan være årsagen.

Læg mærke til om der er system i hvornår den booter. Tidsbestemt eller "vilkårligt"

MVH

Jan C
Avatar billede fleron Nybegynder
10. marts 2006 - 16:22 #3
Tak for input omkring andre microbølger.
Efter konsultation hos producenten er min enhed nu byttet til en ny - fejlen er væk.
Point sendt til mig selv
Avatar billede jacla Nybegynder
10. marts 2006 - 19:44 #4
ØV !

Det var ellers mit næste bud :-)