Avatar billede xplorer Nybegynder
21. januar 2006 - 17:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fil kan ikke slettes

Ok jeg har søgt på fil kan ikke slettets og prøvet alle de programmer der nu skulle være som folk anbefaler her inde, men lige lidt hjælper det det vil ikke fjernes.

Nå men jeg har i mappen C:\Documents and Settings\Xplorer\Dokumenter\Hej  ingen filer at se. Men når jeg så vil slette den hej mappe siger den at der er en fil ved navn xxxxx som ikke kan slette eller noget som helst og det eneste progam som kan se den er Nero brænnde program men den kan heller ikke slette den jeg har prøvet F8 og Doctor delete den virker ikke for den kan slet ikke se filen lige som jeg heller ikke kan se filen hvis jeg går in i mappen normalt.

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede trekkies Juniormester
21. januar 2006 - 17:49 #1
Filen er sikkert skjult, prøv dette:
Åben "Denne Computer" -> "Funktioner" -> "Mappeindstillinger" -> Klik på "Vis" fanebladet -> Fjern fluebenet ud for "Vis skjulte filer og mapper" og klik på "Ok" knappen bagefter, se om du ikke kan se filen bagefter og slette den.
Avatar billede gratis Nybegynder
21. januar 2006 - 18:17 #2
prøv med dette program "DelinvFile - Delete Invalid Files and Folders"
http://www.purgeie.com/delinv/index.htm
Avatar billede xplorer Nybegynder
21. januar 2006 - 18:29 #3
Gratis yeah det gjorde trikket mange takker.
Avatar billede trekkies Juniormester
21. januar 2006 - 18:53 #4
Det lyder godt :)
Avatar billede gratis Nybegynder
21. januar 2006 - 19:00 #5
godt det ku klare det :) da jeg ikke samler på point, fordeler du dem som du synes.
Avatar billede trekkies Juniormester
21. januar 2006 - 20:01 #6
Tak for pointene :)