Avatar billede jastr Nybegynder
19. januar 2006 - 09:20 Der er 4 kommentarer

Css på form

Hej...

Jeg har en form med css der virker fint lige set bort fra min brows funktion der har knappen ikke samme css som alle de andre felter hvorfor? skal det gøres på en bestemt måde?

Min css:

.input {
font-size: 10px;
font-family: Verdana;
clear: both;
color: #FFF;
background: #7768ee;
border: 1px #7768ee solid;
vertical-align: middle;

Min form:

<tr>
    <td align="right"><font size="2" color="#FFFFFF">Picture</font><font face="Verdana" size="2" color="#FFFFFF">:</font></td>
    <td width="341"><p align="left"><input type="file" class="input" name="F1" size="20"></p></td>
    </tr>
Avatar billede dmdisco Nybegynder
19. januar 2006 - 09:36 #1
virker fint hos mig med den css kode
Avatar billede dmdisco Nybegynder
19. januar 2006 - 09:37 #2
ahh ja ok virker ikke helt kan jeg se :) prøv at smide spørgsmålet over i CSS kategorien
Avatar billede jastr Nybegynder
19. januar 2006 - 09:38 #3
har knappen den lyseblå baggrund og hvid skrift?
Avatar billede olebole Juniormester
19. januar 2006 - 12:15 #4
<ole>

En <input type="file"> opfører sig helt specielt i forhold til andre inputs - og kan stort set ikke styles  :)

/mvh
</bole>