Avatar billede coolius Nybegynder
18. januar 2006 - 23:48 Der er 2 kommentarer

Streaming af videoklip

Hej eksperter,

Jeg har et problem med streaming af videoklip. Jeg bruger følgende kode:

<OBJECT
  ID="mediaPlayer"
  CLASSID="CLSID:22d6f312-b0f6-11d0-94ab-0080c74c7e95"
  CODEBASE="http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab#Version=5,1,52,701"
  STANDBY="Loading Microsoft Windows Media Player components..."
  TYPE="application/x-oleobject">
  <PARAM NAME="fileName" VALUE="<? echo $_GET["file"]; ?>">
  <PARAM NAME="animationatStart" VALUE="true">
  <PARAM NAME="transparentatStart" VALUE="true">
  <PARAM NAME="autoStart" VALUE="true">
  <PARAM NAME="showControls" VALUE="true">
</OBJECT>

Men det viser sig at det kun er nogle videoklip der bliver afspillet.
Filerne er samme filformat.
Filerne fungerer fint hvis man downloader dem, og afspiller dem som normalt.

Hvad kan der være gået galt? Mangler der noget i koden, eller hvad?

På forhånd tak
Avatar billede eculeus Nybegynder
19. januar 2006 - 03:31 #1
det har noget med dit php kald at gøre... du må nok spørge inde hos php-folket
Avatar billede coolius Nybegynder
19. januar 2006 - 15:48 #2
Nej, det tror jeg ikke. I ren html kommer det f.eks. til at se således ud:

<OBJECT
  ID="mediaPlayer"
  CLASSID="CLSID:22d6f312-b0f6-11d0-94ab-0080c74c7e95"
  CODEBASE="http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab#Version=5,1,52,701"
  STANDBY="Loading Microsoft Windows Media Player components..."
  TYPE="application/x-oleobject">
  <PARAM NAME="fileName" VALUE="filer/videoer/keldtveast.wmv">
  <PARAM NAME="animationatStart" VALUE="true">
  <PARAM NAME="transparentatStart" VALUE="true">
  <PARAM NAME="autoStart" VALUE="true">
  <PARAM NAME="showControls" VALUE="true">
</OBJECT>

scriptet streaming.php ligger i samme mappe som mappen "filer"