Avatar billede siredwarddk Nybegynder
13. januar 2006 - 20:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

1TB online storage

Hej,

Jeg sidder og pusler lidt med en ide til et rimeligt omfattende projekt der vil kræve en betydelig mængde lagerplads.

Jeg har søgt online en masse steder, men har ikke fundet noget der lever op til kravene.

Er der nogen der kender eller har hørt om nogen virksomheder (danske eller udenlandske) som tilbyder online storage på 1TB og opefter?

Mvh og på forhånd tak,
Lauge Jepsen
Avatar billede screem_brille Novice
13. januar 2006 - 20:07 #1
1 TB er altså ikke særlig meget længere, har da selv 2-3TB (som privat person)
Avatar billede siredwarddk Nybegynder
13. januar 2006 - 20:18 #2
Jeg skal ikke hoste det selv. Jeg leder efter en virksomhed der tilbyder 1TB og OPEFTER således at jeg kan opgradere mængden af plads efterhånden som det bliver nødvendigt.

I begyndelsen skulle 1TB være rigeligt når det drejer sig om en online side (uden film, spil, musik osv.)

Jeg kan imidlertidigt ikke finde nogen.
Avatar billede screem_brille Novice
13. januar 2006 - 20:20 #3
er det til hostning af en enkelt hjemmeside ?
Avatar billede siredwarddk Nybegynder
13. januar 2006 - 20:26 #4
Nej. Siden kommer til at lægge for sig, men selve projektets natur kommer til at kræve en konstant voksende mængde lagerplads idet der vil blive opsamlet information, tekst og billeder fra brugere over en lang årrække.

Derfor har jeg brug for en profesional service til at tage sig af dette lager (pladsmæssigt, sikkerhedsmæssigt, osv.).

Anyway, det er stadig bare en ide jeg leger med, men jeg tænkte bare på mulighederne for at realisere den.
Avatar billede agermose Nybegynder
13. januar 2006 - 21:02 #5
jeg tror ikke du finder nogen, der har et standard produkt :-) 1TB er jo alt andet lige et specialønske - og heller ikke noget, der vil være billigt, selv om det jo er et realtivt begreb :-)

smid mig en mail, så har jeg et forslag: jan@agermose.dk
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
13. januar 2006 - 23:33 #6
jeg forhandler storage i form af remote backup (fra zitcom), men der er den største løsning 250 GB. kan dog ikke forestille mig at det ikke kan laves en særlig løsning
hvis du er på jagt efter et egentligt "netværksdrev" så søg på storage hosting
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
13. januar 2006 - 23:36 #7
Avatar billede siredwarddk Nybegynder
24. januar 2006 - 18:18 #8
Ideen er blevet droppet. Men tak for de mange forslag.