Avatar billede tomcar Nybegynder
13. januar 2006 - 14:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fakturering på endeløse baner

Jeg har en OKI Microline 380 som jeg bruger t fakturering, men det har hidindtil ikke været muligt at få SummaSummarum til at acceptere fakturaformatet, (210x210,5 mm), så den udskriver trøstigt på A4 format.
Hvordan retter jeg det - hvis det er muligt.
mvh Tomcar
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
26. marts 2006 - 22:47 #1
A3 -liggende. Sæt højremargen til omkr 200 mm og lav en (tom) fast tekst omkr. 210 mm nede på papiret.
Er ikke testet, men det er så du begrænser størrelsen
Avatar billede tomcar Nybegynder
29. marts 2006 - 09:48 #2
Hej Karsten
Tager jeg fat i at undersøge i dag, tak for tippet, vender tilbage med en melding
mvh tomcar
Avatar billede tomcar Nybegynder
13. februar 2007 - 13:31 #3
Der er ikke noget der har virket, derfor lukkes spørgsmålet
Avatar billede ottobp Novice
10. august 2008 - 10:47 #4
hej tomcar  Er det stadig et problem  eller  har  du  stadig  den her printer ???

jeg mener  da at have lavet et  fakturadesign  der  løser problemet  Kan sende dig  en  pdf  med en udskrift  som  vedhæftet  så  hvis  du  sender mig  en  mailadresse  så kan  jeg sende  dig  et eksempel

mvh

Otto B. Petersen
www.ivaerksaet.dk    eller ring til  mig  283 44 283