Avatar billede bobslaede Nybegynder
12. januar 2006 - 14:54 Der er 6 kommentarer

Jeg har lidt problem med det her kode:

<?
if ($this->isHooker('Ursula')) {
  $this->goFuck('Ursula');
} else if (!$this->isHooker('Ursula') && $this->hasPussy('Ursula')) {
  $this->goFuck('Ursula');
} else {
  if ($this->findHole('Ursuala')) {
    $this->goFuck('Ursula');
  }
?>

Hvorfor viker det ikke? Hvorfor returnerer det ikke 'fisse'?
Jeg får ingen fisse :(
Avatar billede dimsushi Nybegynder
12. januar 2006 - 15:40 #1
Først vil jeg lige sige at jeg er ked af du ikke får nogen fisse. Det sker for selv den bedste. ;)

Måske skal du lige poste din class hvis vi skal kunne hjælpe dig.
Avatar billede dimsushi Nybegynder
12. januar 2006 - 15:41 #2
Du kan måske prøve med noget vin og en tur i biografen. Virker for nogen. :D
Avatar billede bobslaede Nybegynder
12. januar 2006 - 17:13 #3
Så du siger, at hvis jeg drikker en flaske vin og tager i biffen, så kommer det til at virke :)
Jeg prøver det, så poster du lige et svar, så du kan få dine velfortjente point -- hvis det virker ;)
Avatar billede dimsushi Nybegynder
13. januar 2006 - 01:54 #4
Venter lidt med svaret. Det jeg er kommet frem med er mine bedste forslag hvis du ikke poster den class du henviser til med $this. ;)
Avatar billede bobslaede Nybegynder
13. januar 2006 - 09:51 #5
Jeg må indrømme at jeg ikke har en class til det, jeg plejer altid at skrive det andet kode først
Avatar billede dimsushi Nybegynder
13. januar 2006 - 11:04 #6
Det er muligt at det er mig der er blevet forvirret, men jeg kan ikke se hvordan den skulle returnere noget da du henviser til en class der ikke eksistere eller er blevet initialiseret. Forstår du hvad jeg mener?