Avatar billede tiger_dk Mester
10. januar 2006 - 19:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Udskriver ikke vokalerne i hotmail, men nok i Outlook Express !

Hej !

Jeg har et lidt sær spørgsmål, hvordan kan det være, at når man printer f.eks et brev ud i hotmail, så er Æ,Ø,Å bare firkanter på udskrivningen ! Mens i Outlook Express er de fine nok, der kommer ingen firkanter, som er ersatning Æ,Ø,Å !

Det er en Brother printer jeg har !

Grunden til at jeg bruger ordet "vokalerne" i overskriften, var den klager over at jeg brugte, Æ,Ø,Å !

Mvh
tiger_dk
Avatar billede julesokken Nybegynder
11. januar 2006 - 10:18 #1
Det er fordi, at du har fået lavet ged i dit tegnsæt i Internet Explorer...
Åbn Explorer, gå i Vis, klik på Tegnsæt og vælg Vesteuropæisk(Windows) - så kan din Internet Explorer igen vise æ,ø og å - og du vil kunne printe disse tegn fra Hotmail.
Avatar billede tiger_dk Mester
11. januar 2006 - 14:04 #2
Tak for svaret, point som lovet !