Avatar billede rasmus_a Nybegynder
06. januar 2006 - 15:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Style af INPUT i Safari

Hej

Er det virkelig ikke muligt at fjerne border'en på en INPUT i Safari?
..Eller i det mindste lave den hvid.

mvh
Rasmus
Avatar billede apo Praktikant
06. januar 2006 - 21:20 #1
Jeg bruger ikke selv Safari, og kan derfor ikke teste det, men kan du ikke bruge:

<input type="text" style="width:200px; height:1.2em; border:1px solid #FFFFFF;">

?

Eller hvis du ikke ønsker en border:

<input type="text" style="width:200px; height:1.2em; border:0;">
Avatar billede apo Praktikant
06. januar 2006 - 21:20 #2
Hvordan har du selv forsøgt at fjerne borderen?
Avatar billede rasmus_a Nybegynder
06. januar 2006 - 21:34 #3
Nej, det virker desværre ikke. Har googlet lidt og det ser ud til at Safari, pga. sin opbygning, ikke tillader dette.
Hvis der ikke kommer flere bud lukker jeg dette spørgsmål i løbet af de næste par dage.

Ellers tak, apo.
Avatar billede apo Praktikant
21. januar 2006 - 12:04 #4
Husk at lukke...
Avatar billede rasmus_a Nybegynder
21. januar 2006 - 14:54 #5
:)