Avatar billede agent_n00b Nybegynder
06. januar 2006 - 12:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

WMI Scripting

Hej

Jeg er i gang med at lave et script, der kan oprette en bruger automatisk. (venter lidt med at oprette flere brugere ad gangen)
Mit problem er, at jeg vil oprette brugeren i en under OU.
Eksempel: jeg har en OU der hedder testOU, og i den er der en under OU der hedder dimsOU (Ja jeg ved godt at OU navne er goe :))

I mit script kan jeg godt oprette brugeren i testOU men ikke dimsOU

'***Forbindelse til AD***
Set objOU = GetObject("LDAP://OU=(Hvad skal der stå her jeg har prøvet med dimsOU og det virker ikke),dc=test,dc=local")
Set objItem = objOU.Create("User", "cn="& strName)

Set objOU = GetObject("LDAP://OU=(Hvad skal der stå her jeg har prøvet med dimsOU og det virker ikke),dc=test,dc=local")
Set objItem = objOU.Create("User", "cn="& strName)
Avatar billede agent_n00b Nybegynder
06. januar 2006 - 12:15 #1
Hov, ignorer de sidste 3 sætninger
Avatar billede kedde65 Praktikant
06. januar 2006 - 13:24 #2
'***Forbindelse til AD***
Set objOU = GetObject("LDAP://OU=dimsOU, OU=testOU, dc=test,dc=local")
Set objItem = objOU.Create("User", "cn="& strName)
Avatar billede agent_n00b Nybegynder
06. januar 2006 - 14:22 #3
Tak kedde65 det virker fint :)

smid et svar
Avatar billede kedde65 Praktikant
06. januar 2006 - 14:27 #4
et svar :-)
Avatar billede agent_n00b Nybegynder
06. januar 2006 - 14:37 #5
:)