25. april 2001 - 20:42 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Flash Please Hjælp!

Hej eksperter!

Jeg tror først lige at flash er gået op for mig. Efter hvad jeg lige har prøvat burde dette være en Simpel preloaders action groft skrevet altså: if frame(15)is loaded goto and play 15.
det skulle vidst være rigtigt ik? Men så er mit spørgsmål hvad gør jeg vids hele min side er lavet i html og det er den den skal \"preloade\"??

-Jonas
Avatar billede hoejrup Nybegynder
25. april 2001 - 20:51 #1
Flash 5:

ifFramesLoaded (15) {
gotoAndPlay (15);
}

Flash 4:

If (_framesloaded > 14)
  Go to and Play (15)
End if

Du kan ikke preloade en html side ind i flash.

/per
25. april 2001 - 21:22 #2
Når det lyddder ikke så godt :(
Vil det så sige at hvis man skal lave en intro(ikke preeloader) i flash til en html side skal man lave introen som går til en anden flash side når den er færdig og fra den side skal man så køre en popup til html siden? Hvis dette er tilfældet vil du så skrive actionen til en popup side?

-Jonas
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. april 2001 - 21:26 #3
getURL=\"minside.htm\"

Indsættes i den allersidsteframe i din intro.
25. april 2001 - 21:28 #4
Tak for det nikolaj. Vil du lave en intro en side jeg er med til at lave?

-Jonas
25. april 2001 - 21:28 #5
Tak for det nikolaj. Vil du lave en intro en side jeg er med til at lave?

-Jonas
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. april 2001 - 21:34 #6
nope
25. april 2001 - 21:35 #7
Ovkaj øv :( hvorfor?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
25. april 2001 - 21:40 #8
Du kan åbne en html side i flash 4 med følgende kommando:

Get URL (\"http://www.mitdomain.dk/minside.html\", window=\"_top\")

/per
26. april 2001 - 07:36 #9
Kan man ikke det i flash 5?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
26. april 2001 - 08:58 #10
Det kan du godt:

getURL (\"http://www.mitdomain.dk/minside.html\", window=\"_top\");

/per