Avatar billede cruiser79 Nybegynder
31. december 2005 - 15:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor bliver dette genereret ?

hejsa og godt nytår
jeg har et ploblem med denne php kode hvor det er meningen at man kun skal kunne komme til når man logger ind:
<?php
session_start();
?>
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<html>
<head>
    <title>Nyt dokument</title>
<meta name="generator" content="TSW WebCoder">
</head>
<body bgcolor="#C0DFFD">
hertil 2.
<?php
if(isset($_SESSION['logget_ind'])){?>
<table>
<tr>
    <td>hertil 3.</td>
</tr>
</table>
<?php}
else
{
    echo "<h1>Ukorrekt login</h1>

    <p>Du skal være logget ind for at se disse sider. <a class=\"tlink\" href=\"default.php\">Log in</a></p>";
}
?>
</body>

</html>

men logger ind fra en anden side der laver et popup vindue som siden skal lukke op i men når vinduet åbner kommer der kun dette :

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1252"></HEAD>
<BODY></BODY></HTML>

det forstår jeg overhovedet ikke så jeg håber at nogen kan hjælpe mig

vh og godt nytår fra cruiser79
Avatar billede pidgeot Nybegynder
31. december 2005 - 15:18 #1
Det kunne tyde på der er en fejl på dine sider, men dit webhotel har slået visning af fejl fra. IE har det med at sætte den kode ind når den ikke får noget tilbage.

Hvis du bruger B-one, kan du ændre dette inde fra dit kontrolpanel.
Avatar billede pidgeot Nybegynder
31. december 2005 - 15:21 #2
Umiddelbart tror jeg fejlen er at du har et linieskift inde i dit echo nederst på siden - det mener jeg ikke PHP kan klare.

Hvis du vil skrive det på den måde, bør du gøre det sådan her:

<?php}
else
{?>
    <h1>Ukorrekt login</h1>

    <p>Du skal være logget ind for at se disse sider. <a class="tlink" href="default.php">Log in</a></p>
<?php
}
?>
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2005 - 16:22 #3
php kan sagtens tage linieskift i echo. Jeg prøver lige at ændre i din kode.
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2005 - 16:24 #4
<?php
session_start();
error_reporting(E_ALL);
?>
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<html>
<head>
    <title>Nyt dokument</title>
<meta name="generator" content="TSW WebCoder">
</head>
<body bgcolor="#C0DFFD">
hertil 2.
<?php
if(isset($_SESSION['logget_ind']))
    {
    ?>
    <table>
    <tr>
        <td>hertil 3.</td>
    </tr>
    </table>
    <?php
    }
else
    {
    echo "<h1>Ukorrekt login</h1>

    <p>Du skal være logget ind for at se disse sider. <a class=\"tlink\" href=\"default.php\">Log in</a></p>";
    }
?>
</body>
</html>

Der er ingen fejl i det her script. Hvis du får noget andet, ligger fejlen andetsted.
Avatar billede cruiser79 Nybegynder
31. december 2005 - 16:29 #5
jeg har heller ikke kunne finde nogle fejl i men det kunne jo være at andre kunne :-)
jeg vender tilbage i det nye år og håber at der stadig er nogen der vil hjælpe mig med dette problem

vh Cruiser79 Godt nytår
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2005 - 16:33 #6
Der er _ingen_ fejl i ovenstående. Jeg har ændret det lidt, men det er fejlfrit. Kom med flere informationer, og vi kan måske finde frem til fejlen :)
Avatar billede cruiser79 Nybegynder
02. januar 2006 - 16:21 #7
Tak for hjælpen problemet er nu løst jeg tror at det var det javascript jeg havde der hvor jeg loggede ind fra som lavede problemerne

vh Cruiser79
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2006 - 16:36 #8
Tak for pointene :)