Avatar billede megabad Nybegynder
30. december 2005 - 19:47 Der er 7 kommentarer

Computer gå i stå når jeg vil se en filmen

jeg ved ikke hvad der sker men computer køre super langsom når jeg prøver at starte en filmen, jeg har installer divx på ny men det hjælper heller ikke på mit problem.

håber i kan hjælpe mig her
30. december 2005 - 21:43 #1
Hilken slags 'film' ?
Hvilken afspiller ?
Avatar billede megabad Nybegynder
31. december 2005 - 00:52 #2
den gøre det på alle afspiller Windows Media Player, InterVideo WinDVD 7,DivXPlay, BSplayer, den gøre det på alt mpg avi m.m
Avatar billede megabad Nybegynder
31. december 2005 - 09:04 #3
jeg mener det er begynd efter jeg har komme et nyt Bundkort i.
Avatar billede megabad Nybegynder
31. december 2005 - 09:06 #4
jeg har prøve at søge efter nye driver til det kort men kan ikke finde nogle, det er et QDI Kudoz 7e/333 kort jeg har komme i.
Avatar billede megabad Nybegynder
31. december 2005 - 09:17 #5
wow har lige fund dem håber det kommer til at køre nu så hvis det er det
Avatar billede megabad Nybegynder
03. januar 2006 - 23:37 #6
shit kunne ikke bruger dem
04. januar 2006 - 15:39 #7
Har du rullet WindowsUpdate - specielt mht WMP10 + opdateringer...