Avatar billede wennemoes Nybegynder
29. december 2005 - 17:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

vil gerne formatere billede til elipse.

Hej Eksperten.
Jeg vil meget gerne formatere et billede til en elipseform på et worddokument. Jeg kan godt lave en elipse, og jeg kan godt sætte billeder ind, men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg får billedet til at blive elipseformet. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med dette.

Wennemoes
                          Glædelig jul
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2005 - 17:30 #1
Noget i denne stil http://www.helgec.dk/elipse.jpg
Avatar billede wennemoes Nybegynder
29. december 2005 - 18:09 #2
Det ser ud som noget der saktens kan bruges.
Du er velkommen til at lægge et svar.

Wennemoes
Avatar billede hcma Novice
29. december 2005 - 18:59 #3
forarbejd det i et grafikprogram
Avatar billede hcma Novice
29. december 2005 - 19:00 #4
hvis du vil, må du godt sende billedet til mig, hvorefter jeg vil uploadet, så alle kan byde ind ;o)
min e-mail står i min profil
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2005 - 19:03 #5
Kig lidt på http://www.lindet.dk/indhold.html så vil det gå som en leg for dig
Avatar billede jkrons Professor
30. december 2005 - 10:17 #6
Det nemmeste i Word er faktisk at tegne en ellipse med Tegningsværktøjslinien. Derefter vælges knappen Fyldfarve (pilen ved siden af knappen). Vælg Effektter. Vælg fanebladet Billede. Find det billed du vil bruge som baggrund og klik OK.