Avatar billede Kasper4450 Mester
25. december 2005 - 01:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal man købe

jeg står og skal til at oprette et trodløst netværk
hvad skal jeg købe af udstyr... (jeg har haft gode erfaringer med d-link)

det som jeg havde forestillet mig jeg skulle bruge er ;
1 router acces point m. aftelig antenne.
samt en modtager/sender til computeren.
det skal være så billigt som muligt med stadig godt og sikker

håber i kan hjælpe
Avatar billede kaledet Nybegynder
27. december 2005 - 23:03 #1
Nu har jeg selv D-link derhjemme, og hvid du har erfaringer med at arbejde med dem, vå bliv ved med det.
Jeg er selv godt tilfreds med de nye 52Mb/sek acces/routere de har på markedet, de koster da lidt penge, men så har du også et rigtig lækkert trådløst net!!!

//Anders
Avatar billede Kasper4450 Mester
27. december 2005 - 23:56 #2
anders hvad model nr bruger du ???
og hvad koster den...

kan du sige noget positivt og negativt om den

havde regnet med max at bruge 800-900 kr på den trådløse router
Avatar billede Kasper4450 Mester
01. august 2008 - 10:16 #3
lukket