Avatar billede mikie Nybegynder
23. december 2005 - 14:53 Der er 5 kommentarer

Fejlmelding bliver ved med at komme

Jeg har flere ganng forsøgt at indstallere et styreprogram til min printerserver, men hver gang jeg javer CD i PC´eren kommer denne melding.

C:\INDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Systemfilen er ikke egnet til at køre MS-DOS og Microsoft Windows programmer. Luk for at afslutte programmet.

Jeg har opdateret til den sidste version af .NET framewok (jeg havde laddet mmig fortælle at det var det der manglede) men uden at det hjælper.

Hvad der så er mere underigt er, at jeg uden besvær kan foretage indstallation på andre PC´ere.

Nogle gode forslag ??

MVH
Mikie
Avatar billede aqfi Nybegynder
23. december 2005 - 15:19 #1
Hej, prøv at søge efter AUTOEXEC.NT i C:\windows, kan være den finder den, den plejer at ligge i C:\windows\system32\repair eller sårdn noet. Og hvis du finder den, prøv evt. at kopier filen til c:\windows\system32. Det kan være den hjælper, har ellers hjulpet mig i sådanne tilfælde.
Avatar billede vejmand Juniormester
23. december 2005 - 15:21 #2
Avatar billede hcma Novice
23. december 2005 - 15:46 #3
vejmand >>  ;o)
Avatar billede Hr. Thorsted Mester
25. december 2005 - 21:37 #4
Når jeg har haft tilsvarende fejlmeddelelse, så finder jeg autoexec.nt i roden af c drevet. Når så jeg har kørt diverse virusscannere, malware- og spyware- fjernere, så forsvinder filen fra roden af c drevet og fejlmeddelelsen er også væk.
M.v.h.  juhlefar
Avatar billede mikie Nybegynder
09. januar 2006 - 12:25 #5
Points går til agfi, der var først med korrekt hjælp. Send mig et svar, så sætter jeg points på

mvh
Mikie