Avatar billede gusse Nybegynder
22. december 2005 - 09:35 Der er 3 kommentarer

trace på oracle

nogle af jer kloge der kan fortælle mig hvordan jeg ser hvilke sql queries en oracle server modtager..

har prøvet at kigge på noget tkprof, men det generer bare et bla bla output og ikke selve sqlen..
Avatar billede pnielsen Nybegynder
22. december 2005 - 10:00 #1
Kig i v$sql for at se hvilke sqler der generalt er kørt mod databasen.

Du kan også trace en specific session på databasen - eller din egen?
hvad er det du vil?
Avatar billede gusse Nybegynder
22. december 2005 - 10:58 #2
aner ikke jvad v$sql er..

bruger en windows 8.1..

findes der ikke et alm windows gui version til trace..

jeg vil bare se alle trace. Det er ikke en prod server, men en udvikler server, sååå der sker ikke så meget andet end det jeg laver...
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2005 - 18:48 #3
for at se i v$sql skal du være logget databasen på som fx system. der findes ikke nogen almindelig windows gui version til trace.