Avatar billede kjoller Nybegynder
19. december 2005 - 12:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kør program som bruger

Jeg er ved at lave et lille program som jeg skal bruge nå jeg ligger filer ud på vores servere.

Men jeg er løbet ind i et rettigheds problem, så jeg kan ikke få lov til at kopiere ud til serveren, hvordan kan man simulere at jeg er en bestemt bruger i koden eller prompte for login?
Avatar billede skwat Praktikant
19. december 2005 - 14:32 #1
Avatar billede scope Nybegynder
19. december 2005 - 20:06 #2
Hvis du blot skal afvikle et stykke kode i en anden context kan du bruge library fra følgende side:
http://codeproject.com/csharp/ZetaImpersonator.asp

Herved bruger du blot
using( new Impersonator("brugernavn", "domæne", "password") ){
  //Kode der skal afvikles med anden context
}
Avatar billede kjoller Nybegynder
21. december 2005 - 21:56 #3
FYI
Jeg kigger på sagen, men det virker ikke lige i denne sammenhæng (pt.)
Avatar billede kjoller Nybegynder
07. februar 2006 - 14:10 #4
Det virkede ikke den i den sammenhæng, lukket.