Avatar billede xiol Nybegynder
14. december 2005 - 16:43 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

har et problem kaldet spyAxe

er der nogen der har et godt råd til at fjerne denne lille satan
Avatar billede ini Nybegynder
14. december 2005 - 16:45 #1
søg efter den på c: SLET den hvis den bliver fundet.. hvis der er noget problem med at den er i brug, så afslut processer der hedder noget i retningen af dens navn.. ellers- så brug virusprogram osv.!
14. december 2005 - 17:05 #2
http://www.exp.dk/artikler/755 .
Kom med HTJ-loggen, så ser nogen på det.
Ikke nødvendigvis mig der følger op ...
14. december 2005 - 17:06 #3
SpyAxe  er en 'velkendt satan' der spøger ganske meget for tiden...
Avatar billede fromsej Praktikant
14. december 2005 - 18:33 #4
Ganske meget??
Det er sq en underdrivelse der vil noget.*G*
Følg vejledningen fra dr1, så kigger vi på det.
Avatar billede xiol Nybegynder
14. december 2005 - 20:29 #5
Her er er det fra dr.web
Scan statistics
-----------------------------------------------------------------------------
Objects scanned: 128154
Infected objects found: 4
Objects with modifications found: 0
Suspicious objects found: 0
Adware programs found: 0
Dialer programs found: 0
Joke programs found: 0
Riskware programs found: 0
Hacktool programs found: 2
Objects cured: 0
Objects deleted: 4
Objects renamed: 2
Objects moved: 0
Objects ignored: 0
Scan speed: 1008 Kb/s
Scan time: 01:03:39
Avatar billede xiol Nybegynder
14. december 2005 - 20:30 #6
Her er ewido loggen

---------------------------------------------------------
ewido security suite - Scan report
---------------------------------------------------------

+ Created on:            19:53:44, 14-12-2005
+ Report-Checksum:        A99C1AB5

+ Scan result:

    HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{339D8AFF-0B42-4260-AD82-78CE605A9543} -> Spyware.SideFind : Cleaned with backup
    HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{A36A5936-CFD9-4B41-86BD-319A1931887F} -> Spyware.SideFind : Cleaned with backup
    HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{58634367-D62B-4C2C-86BE-5AAC45CDB671} -> Spyware.SideFind : Cleaned with backup
    HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{D0288A41-9855-4A9B-8316-BABE243648DA} -> Spyware.SideFind : Cleaned with backup
    HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\AMeOpt -> Spyware.InternetOptimizer : Cleaned with backup
    HKLM\SOFTWARE\Policies\Avenue Media -> Spyware.InternetOptimizer : Cleaned with backup
    HKU\S-1-5-21-1214440339-839522115-1343024091-1003\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{7C559105-9ECF-42B8-B3F7-832E75EDD959} -> Spyware.ISTBar : Cleaned with backup
    HKU\S-1-5-21-1214440339-839522115-1343024091-1003\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\AMeOpt -> Spyware.InternetOptimizer : Cleaned with backup
    HKU\S-1-5-21-1214440339-839522115-1343024091-1003\Software\Policies\Avenue Media -> Spyware.InternetOptimizer : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Helle\Cookies\helle@adtech[2].txt -> Spyware.Cookie.Adtech : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Helle\Cookies\helle@advertising[2].txt -> Spyware.Cookie.Advertising : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Helle\Cookies\helle@doubleclick[1].txt -> Spyware.Cookie.Doubleclick : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Helle\Cookies\helle@mediaplex[1].txt -> Spyware.Cookie.Mediaplex : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Helle\Cookies\helle@statcounter[1].txt -> Spyware.Cookie.Statcounter : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Helle\Cookies\helle@statse.webtrendslive[1].txt -> Spyware.Cookie.Webtrendslive : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@2o7[2].txt -> Spyware.Cookie.2o7 : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@ad.yieldmanager[1].txt -> Spyware.Cookie.Yieldmanager : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@adtech[2].txt -> Spyware.Cookie.Adtech : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@advertising[2].txt -> Spyware.Cookie.Advertising : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@as-eu.falkag[1].txt -> Spyware.Cookie.Falkag : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@as-us.falkag[1].txt -> Spyware.Cookie.Falkag : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@as1.falkag[1].txt -> Spyware.Cookie.Falkag : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@atdmt[2].txt -> Spyware.Cookie.Atdmt : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@bluestreak[2].txt -> Spyware.Cookie.Bluestreak : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@bs.serving-sys[1].txt -> Spyware.Cookie.Serving-sys : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@burstnet[1].txt -> Spyware.Cookie.Burstnet : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@casalemedia[1].txt -> Spyware.Cookie.Casalemedia : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@com[2].txt -> Spyware.Cookie.Com : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@counter11.sextracker[1].txt -> Spyware.Cookie.Sextracker : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@counter13.sextracker[2].txt -> Spyware.Cookie.Sextracker : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@counter15.sextracker[1].txt -> Spyware.Cookie.Sextracker : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@counter2.sextracker[1].txt -> Spyware.Cookie.Sextracker : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@counter7.sextracker[1].txt -> Spyware.Cookie.Sextracker : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@cs.sexcounter[2].txt -> Spyware.Cookie.Sexcounter : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@cz3.clickzs[2].txt -> Spyware.Cookie.Clickzs : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@doubleclick[1].txt -> Spyware.Cookie.Doubleclick : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@edge.ru4[1].txt -> Spyware.Cookie.Ru4 : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@ehg-acdsystems.hitbox[1].txt -> Spyware.Cookie.Hitbox : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@ehg-autodesk.hitbox[2].txt -> Spyware.Cookie.Hitbox : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@ehg-microsoft.hitbox[1].txt -> Spyware.Cookie.Hitbox : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@ehg-postnewsweek.hitbox[2].txt -> Spyware.Cookie.Hitbox : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@ehg.hitbox[2].txt -> Spyware.Cookie.Hitbox : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@fastclick[2].txt -> Spyware.Cookie.Fastclick : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@hitbox[2].txt -> Spyware.Cookie.Hitbox : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@hotlog[1].txt -> Spyware.Cookie.Hotlog : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@image.masterstats[1].txt -> Spyware.Cookie.Masterstats : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@media.fastclick[2].txt -> Spyware.Cookie.Fastclick : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@mediaplex[1].txt -> Spyware.Cookie.Mediaplex : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@microsofteup.112.2o7[2].txt -> Spyware.Cookie.2o7 : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@paycounter[1].txt -> Spyware.Cookie.Paycounter : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@perf.overture[1].txt -> Spyware.Cookie.Overture : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@questionmarket[1].txt -> Spyware.Cookie.Questionmarket : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@revenue[2].txt -> Spyware.Cookie.Revenue : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@sel.as-eu.falkag[2].txt -> Spyware.Cookie.Falkag : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@servedby.advertising[1].txt -> Spyware.Cookie.Advertising : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@server.iad.liveperson[1].txt -> Spyware.Cookie.Liveperson : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@serving-sys[1].txt -> Spyware.Cookie.Serving-sys : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@sexlist[2].txt -> Spyware.Cookie.Sexlist : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@sextracker[2].txt -> Spyware.Cookie.Sextracker : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@spylog[2].txt -> Spyware.Cookie.Spylog : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@statcounter[1].txt -> Spyware.Cookie.Statcounter : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@statse.webtrendslive[2].txt -> Spyware.Cookie.Webtrendslive : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@tradedoubler[1].txt -> Spyware.Cookie.Tradedoubler : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@tribalfusion[1].txt -> Spyware.Cookie.Tribalfusion : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@www.etracker[1].txt -> Spyware.Cookie.Etracker : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@www.myaffiliateprogram[1].txt -> Spyware.Cookie.Myaffiliateprogram : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@www.smartadserver[1].txt -> Spyware.Cookie.Smartadserver : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@z1.adserver[1].txt -> Spyware.Cookie.Adserver : Cleaned with backup
    C:\Program Files\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\00E552D0-E561-4754-A9BF-8AF6BC\92B2A7DE-1ABC-4DB4-AD66-527D64 -> Adware.Spyaxe : Cleaned with backup
    C:\Program Files\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\3B0E203D-C76F-4EFF-B59D-982B46\8C25003C-6883-4054-9764-4B2995 -> Adware.Spyaxe : Cleaned with backup
    C:\Program Files\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\8A2BFD3E-2F8F-41AC-BE1A-E515BE\4182E992-6B2F-46CE-B452-FCAB94 -> Adware.Spyaxe : Cleaned with backup
    C:\Program Files\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\B80B871C-8A5D-4812-BBE8-1F64F2\F597C2BC-EAF9-42C2-89E3-6672AA -> Adware.Spyaxe : Cleaned with backup
    C:\Program Files\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\C243E1AD-884D-4475-AB95-A1B545\AABC26F8-27FC-433E-931E-4DAD22 -> Adware.Spyaxe : Cleaned with backup
    C:\Program Files\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\CC2DA50B-1964-42D9-BA37-F96952\26F76334-85F4-4BFE-A898-359154 -> Adware.Spyaxe : Cleaned with backup
    C:\Program Files\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\DDAA536A-94D8-4182-A9AD-00AE70\82FFF187-78AC-42B5-884D-C58C47 -> Adware.Spyaxe : Cleaned with backup
    C:\Program Files\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\E4F6E117-13E0-4879-B4AE-8756DD\BB0838A0-FB3B-41F0-A531-566962 -> Adware.Spyaxe : Cleaned with backup
    C:\Program Files\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\EB6FA84F-B57B-4BF5-B838-511E30\ECFB02EF-20D5-4A81-8282-CA8535 -> Adware.Spyaxe : Cleaned with backup

::Report End
Avatar billede xiol Nybegynder
14. december 2005 - 20:31 #7
her er hijackthis loggen

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 20:27:20, on 14-12-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Dell\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
D:\Program Files\Executive Software\Diskeeper\DkService.exe
C:\Program Files\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
C:\Program Files\ewido\security suite\ewidoguard.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Program Files\Dell\NICCONFIGSVC\NICCONFIGSVC.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\HPZipm12.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\wltrysvc.exe
C:\WINDOWS\System32\bcmwltry.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Program Files\Dell\QuickSet\quickset.exe
C:\Program Files\Apoint\Apoint.exe
C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe
C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
D:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe
C:\Program Files\Apoint\Apntex.exe
D:\Program Files\D-Tools\daemon.exe
C:\Program Files\Microsoft AntiSpyware\gcasServ.exe
C:\Program Files\Microsoft AntiSpyware\gcasDtServ.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Google\Google Talk\googletalk.exe
C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
D:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\acrobat_sl.exe
C:\Program Files\Dell\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\PROGRA~1\Dell\BLUETO~1\BTSTAC~1.EXE
C:\Documents and Settings\Kristian\Desktop\hijackthis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://windowsupdate.microsoft.com/
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - D:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /installquiet
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [Dell QuickSet] C:\Program Files\Dell\QuickSet\quickset.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Apoint] C:\Program Files\Apoint\Apoint.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Acrobat Assistant 7.0] "D:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [DiskeeperSystray] "D:\Program Files\Executive Software\Diskeeper\DkIcon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "D:\Program Files\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [gcasServ] "C:\Program Files\Microsoft AntiSpyware\gcasServ.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [imekrmig7.0] "C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\IME\IMKR7\IMEKRMIG.EXE"
O4 - HKLM\..\Run: [IMSCMig] C:\PROGRA~1\COMMON~1\MICROS~1\IME\IMSC40A\IMSCMIG.EXE /Preload
O4 - HKLM\..\Run: [CJIMETIPSYNC] C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\IME\IMTC65\CHANGJIE\CINTLCFG.EXE /CJIMETIPSync
O4 - HKLM\..\Run: [PHIMETIPSYNC] C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\IME\IMTC65\PHONETIC\TINTLCFG.EXE /PHIMETIPSync
O4 - HKLM\..\Run: [IMJPMIG9.0] C:\PROGRA~1\COMMON~1\MICROS~1\IME\IMJP9\IMJPMIG.EXE /Preload /Migration32
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\RunOnce: [SpybotSnD] "C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\SpybotSD.exe" /autocheck
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [googletalk] "C:\Program Files\Google\Google Talk\googletalk.exe" /autostart
O4 - HKCU\..\Run: [SpybotSD TeaTimer] C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
O4 - Global Startup: Adobe Acrobat Speed Launcher.lnk = ?
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: Convert link target to Adobe PDF - res://D:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert link target to existing PDF - res://D:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to Adobe PDF - res://D:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to existing PDF - res://D:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to Adobe PDF - res://D:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to existing PDF - res://D:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert to Adobe PDF - res://D:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert to existing PDF - res://D:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://D:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Send To &Bluetooth - C:\Program Files\Dell\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll (file missing)
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - D:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\Dell\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-4017 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\Dell\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: NordicBet Poker - {E6073F93-9541-4be4-9800-109D378EB99B} - C:\Program Files\nordicbetMPP\MPPoker.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1120817215493
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1129759168331
O18 - Protocol: ms-help - {314111C7-A502-11D2-BBCA-00C04F8EC294} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Help\hxds.dll
O18 - Protocol: widimg - {EE7C2AFF-5742-44FF-BD0E-E521B0D3C3BA} - C:\WINDOWS\system32\btxppanel.dll
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Program Files\Common Files\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - WIDCOMM, Inc. - C:\Program Files\Dell\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: Diskeeper - Executive Software International, Inc. - D:\Program Files\Executive Software\Diskeeper\DkService.exe
O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Program Files\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
O23 - Service: ewido security suite guard - ewido networks - C:\Program Files\ewido\security suite\ewidoguard.exe
O23 - Service: NICCONFIGSVC - Dell Inc. - C:\Program Files\Dell\NICCONFIGSVC\NICCONFIGSVC.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\HPZipm12.exe
O23 - Service: WLTRYSVC - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\wltrysvc.exe
Avatar billede xiol Nybegynder
14. december 2005 - 20:32 #8
håber det kan bruges til noget

på forhånd tak Xiol
Avatar billede fromsej Praktikant
14. december 2005 - 21:14 #9
Umiddelbart ser det fantastisk ud.

1. Hent og dobbeltklik på smitRem.exe

http://noahdfear.geekstogo.com/click%20counter/click.php?id=1

Programmet pakker sig ud til mappen smitRem.

2. Genstart i fejlsikret, hvis du ikke ved hvordan så kig her:
http://fromsej.dk/html/xpfejl.html

3. Åbn mappen smitRem, og dobbeltklik på RunThis.bat (Følg vejledningen i vinduet.)

4. Genstart og kom med en frisk Hijackthislog, samt loggen fra Ewido. Find smitfiles.txt via Start/Søg. Kopier også denne log ind.
Avatar billede xiol Nybegynder
14. december 2005 - 22:11 #10
her er den nye hijackthis Log

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 22:05:15, on 14-12-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Dell\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
D:\Program Files\Executive Software\Diskeeper\DkService.exe
C:\Program Files\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
C:\Program Files\ewido\security suite\ewidoguard.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Program Files\Dell\NICCONFIGSVC\NICCONFIGSVC.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\HPZipm12.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\wltrysvc.exe
C:\WINDOWS\System32\bcmwltry.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Program Files\Dell\QuickSet\quickset.exe
C:\Program Files\Apoint\Apoint.exe
C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe
C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
C:\Program Files\Apoint\Apntex.exe
D:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe
D:\Program Files\D-Tools\daemon.exe
C:\Program Files\Microsoft AntiSpyware\gcasServ.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Microsoft AntiSpyware\gcasDtServ.exe
C:\Program Files\Google\Google Talk\googletalk.exe
C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
D:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\acrobat_sl.exe
C:\Program Files\Dell\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\PROGRA~1\Dell\BLUETO~1\BTSTAC~1.EXE
C:\Documents and Settings\Kristian\Desktop\hijackthis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://windowsupdate.microsoft.com/
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - D:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /installquiet
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [Dell QuickSet] C:\Program Files\Dell\QuickSet\quickset.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Apoint] C:\Program Files\Apoint\Apoint.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Acrobat Assistant 7.0] "D:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [DiskeeperSystray] "D:\Program Files\Executive Software\Diskeeper\DkIcon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "D:\Program Files\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [gcasServ] "C:\Program Files\Microsoft AntiSpyware\gcasServ.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [imekrmig7.0] "C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\IME\IMKR7\IMEKRMIG.EXE"
O4 - HKLM\..\Run: [IMSCMig] C:\PROGRA~1\COMMON~1\MICROS~1\IME\IMSC40A\IMSCMIG.EXE /Preload
O4 - HKLM\..\Run: [CJIMETIPSYNC] C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\IME\IMTC65\CHANGJIE\CINTLCFG.EXE /CJIMETIPSync
O4 - HKLM\..\Run: [PHIMETIPSYNC] C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\IME\IMTC65\PHONETIC\TINTLCFG.EXE /PHIMETIPSync
O4 - HKLM\..\Run: [IMJPMIG9.0] C:\PROGRA~1\COMMON~1\MICROS~1\IME\IMJP9\IMJPMIG.EXE /Preload /Migration32
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [googletalk] "C:\Program Files\Google\Google Talk\googletalk.exe" /autostart
O4 - HKCU\..\Run: [SpybotSD TeaTimer] C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
O4 - Global Startup: Adobe Acrobat Speed Launcher.lnk = ?
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: Convert link target to Adobe PDF - res://D:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert link target to existing PDF - res://D:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to Adobe PDF - res://D:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to existing PDF - res://D:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to Adobe PDF - res://D:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to existing PDF - res://D:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert to Adobe PDF - res://D:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert to existing PDF - res://D:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://D:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Send To &Bluetooth - C:\Program Files\Dell\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll (file missing)
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - D:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\Dell\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-4017 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\Dell\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: NordicBet Poker - {E6073F93-9541-4be4-9800-109D378EB99B} - C:\Program Files\nordicbetMPP\MPPoker.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1120817215493
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1129759168331
O18 - Protocol: ms-help - {314111C7-A502-11D2-BBCA-00C04F8EC294} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Help\hxds.dll
O18 - Protocol: widimg - {EE7C2AFF-5742-44FF-BD0E-E521B0D3C3BA} - C:\WINDOWS\system32\btxppanel.dll
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Program Files\Common Files\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - WIDCOMM, Inc. - C:\Program Files\Dell\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: Diskeeper - Executive Software International, Inc. - D:\Program Files\Executive Software\Diskeeper\DkService.exe
O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Program Files\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
O23 - Service: ewido security suite guard - ewido networks - C:\Program Files\ewido\security suite\ewidoguard.exe
O23 - Service: NICCONFIGSVC - Dell Inc. - C:\Program Files\Dell\NICCONFIGSVC\NICCONFIGSVC.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\HPZipm12.exe
O23 - Service: WLTRYSVC - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\wltrysvc.exe

Ewido log filen kommer her

---------------------------------------------------------
ewido security suite - Scan report
---------------------------------------------------------

+ Created on:            21:53:44, 14-12-2005
+ Report-Checksum:        A99C1AB5

+ Scan result:

    HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{339D8AFF-0B42-4260-AD82-78CE605A9543} -> Spyware.SideFind : Cleaned with backup
    HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{A36A5936-CFD9-4B41-86BD-319A1931887F} -> Spyware.SideFind : Cleaned with backup
    HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{58634367-D62B-4C2C-86BE-5AAC45CDB671} -> Spyware.SideFind : Cleaned with backup
    HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{D0288A41-9855-4A9B-8316-BABE243648DA} -> Spyware.SideFind : Cleaned with backup
    HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\AMeOpt -> Spyware.InternetOptimizer : Cleaned with backup
    HKLM\SOFTWARE\Policies\Avenue Media -> Spyware.InternetOptimizer : Cleaned with backup
    HKU\S-1-5-21-1214440339-839522115-1343024091-1003\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{7C559105-9ECF-42B8-B3F7-832E75EDD959} -> Spyware.ISTBar : Cleaned with backup
    HKU\S-1-5-21-1214440339-839522115-1343024091-1003\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\AMeOpt -> Spyware.InternetOptimizer : Cleaned with backup
    HKU\S-1-5-21-1214440339-839522115-1343024091-1003\Software\Policies\Avenue Media -> Spyware.InternetOptimizer : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Helle\Cookies\helle@adtech[2].txt -> Spyware.Cookie.Adtech : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Helle\Cookies\helle@advertising[2].txt -> Spyware.Cookie.Advertising : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Helle\Cookies\helle@doubleclick[1].txt -> Spyware.Cookie.Doubleclick : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Helle\Cookies\helle@mediaplex[1].txt -> Spyware.Cookie.Mediaplex : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Helle\Cookies\helle@statcounter[1].txt -> Spyware.Cookie.Statcounter : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Helle\Cookies\helle@statse.webtrendslive[1].txt -> Spyware.Cookie.Webtrendslive : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@2o7[2].txt -> Spyware.Cookie.2o7 : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@ad.yieldmanager[1].txt -> Spyware.Cookie.Yieldmanager : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@adtech[2].txt -> Spyware.Cookie.Adtech : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@advertising[2].txt -> Spyware.Cookie.Advertising : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@as-eu.falkag[1].txt -> Spyware.Cookie.Falkag : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@as-us.falkag[1].txt -> Spyware.Cookie.Falkag : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@as1.falkag[1].txt -> Spyware.Cookie.Falkag : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@atdmt[2].txt -> Spyware.Cookie.Atdmt : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@bluestreak[2].txt -> Spyware.Cookie.Bluestreak : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@bs.serving-sys[1].txt -> Spyware.Cookie.Serving-sys : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@burstnet[1].txt -> Spyware.Cookie.Burstnet : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@casalemedia[1].txt -> Spyware.Cookie.Casalemedia : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@com[2].txt -> Spyware.Cookie.Com : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@counter11.sextracker[1].txt -> Spyware.Cookie.Sextracker : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@counter13.sextracker[2].txt -> Spyware.Cookie.Sextracker : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@counter15.sextracker[1].txt -> Spyware.Cookie.Sextracker : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@counter2.sextracker[1].txt -> Spyware.Cookie.Sextracker : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@counter7.sextracker[1].txt -> Spyware.Cookie.Sextracker : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@cs.sexcounter[2].txt -> Spyware.Cookie.Sexcounter : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@cz3.clickzs[2].txt -> Spyware.Cookie.Clickzs : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@doubleclick[1].txt -> Spyware.Cookie.Doubleclick : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@edge.ru4[1].txt -> Spyware.Cookie.Ru4 : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@ehg-acdsystems.hitbox[1].txt -> Spyware.Cookie.Hitbox : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@ehg-autodesk.hitbox[2].txt -> Spyware.Cookie.Hitbox : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@ehg-microsoft.hitbox[1].txt -> Spyware.Cookie.Hitbox : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@ehg-postnewsweek.hitbox[2].txt -> Spyware.Cookie.Hitbox : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@ehg.hitbox[2].txt -> Spyware.Cookie.Hitbox : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@fastclick[2].txt -> Spyware.Cookie.Fastclick : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@hitbox[2].txt -> Spyware.Cookie.Hitbox : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@hotlog[1].txt -> Spyware.Cookie.Hotlog : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@image.masterstats[1].txt -> Spyware.Cookie.Masterstats : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@media.fastclick[2].txt -> Spyware.Cookie.Fastclick : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@mediaplex[1].txt -> Spyware.Cookie.Mediaplex : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@microsofteup.112.2o7[2].txt -> Spyware.Cookie.2o7 : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@paycounter[1].txt -> Spyware.Cookie.Paycounter : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@perf.overture[1].txt -> Spyware.Cookie.Overture : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@questionmarket[1].txt -> Spyware.Cookie.Questionmarket : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@revenue[2].txt -> Spyware.Cookie.Revenue : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@sel.as-eu.falkag[2].txt -> Spyware.Cookie.Falkag : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@servedby.advertising[1].txt -> Spyware.Cookie.Advertising : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@server.iad.liveperson[1].txt -> Spyware.Cookie.Liveperson : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@serving-sys[1].txt -> Spyware.Cookie.Serving-sys : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@sexlist[2].txt -> Spyware.Cookie.Sexlist : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@sextracker[2].txt -> Spyware.Cookie.Sextracker : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@spylog[2].txt -> Spyware.Cookie.Spylog : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@statcounter[1].txt -> Spyware.Cookie.Statcounter : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@statse.webtrendslive[2].txt -> Spyware.Cookie.Webtrendslive : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@tradedoubler[1].txt -> Spyware.Cookie.Tradedoubler : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@tribalfusion[1].txt -> Spyware.Cookie.Tribalfusion : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@www.etracker[1].txt -> Spyware.Cookie.Etracker : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@www.myaffiliateprogram[1].txt -> Spyware.Cookie.Myaffiliateprogram : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@www.smartadserver[1].txt -> Spyware.Cookie.Smartadserver : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Kristian\Cookies\kristian@z1.adserver[1].txt -> Spyware.Cookie.Adserver : Cleaned with backup
    C:\Program Files\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\00E552D0-E561-4754-A9BF-8AF6BC\92B2A7DE-1ABC-4DB4-AD66-527D64 -> Adware.Spyaxe : Cleaned with backup
    C:\Program Files\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\3B0E203D-C76F-4EFF-B59D-982B46\8C25003C-6883-4054-9764-4B2995 -> Adware.Spyaxe : Cleaned with backup
    C:\Program Files\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\8A2BFD3E-2F8F-41AC-BE1A-E515BE\4182E992-6B2F-46CE-B452-FCAB94 -> Adware.Spyaxe : Cleaned with backup
    C:\Program Files\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\B80B871C-8A5D-4812-BBE8-1F64F2\F597C2BC-EAF9-42C2-89E3-6672AA -> Adware.Spyaxe : Cleaned with backup
    C:\Program Files\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\C243E1AD-884D-4475-AB95-A1B545\AABC26F8-27FC-433E-931E-4DAD22 -> Adware.Spyaxe : Cleaned with backup
    C:\Program Files\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\CC2DA50B-1964-42D9-BA37-F96952\26F76334-85F4-4BFE-A898-359154 -> Adware.Spyaxe : Cleaned with backup
    C:\Program Files\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\DDAA536A-94D8-4182-A9AD-00AE70\82FFF187-78AC-42B5-884D-C58C47 -> Adware.Spyaxe : Cleaned with backup
    C:\Program Files\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\E4F6E117-13E0-4879-B4AE-8756DD\BB0838A0-FB3B-41F0-A531-566962 -> Adware.Spyaxe : Cleaned with backup
    C:\Program Files\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\EB6FA84F-B57B-4BF5-B838-511E30\ECFB02EF-20D5-4A81-8282-CA8535 -> Adware.Spyaxe : Cleaned with backup

::Report End
Avatar billede fromsej Praktikant
14. december 2005 - 22:19 #11
Hvor vil du have hjælp?
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=20829

Fromsej TeamSpywarefri.
Avatar billede xiol Nybegynder
14. december 2005 - 22:25 #12
jeg var lidt desperat så jeg gik ind flere steder jeg vil meget gerne have hjælp her jeg undskylder meget hvis det har givet nogle problemer
Avatar billede fromsej Praktikant
14. december 2005 - 22:45 #13
Helt i orden, problemet er at både jeg og Andersenph bruger tid på det, som en af os kunne bruge på en anden log, og i øjeblikket hvor vi bliver tæppebombet med Spyaxe, er humøret nok ikke så højt som det kunne være.*S*
Jeg tjekker din nye log med det samme, så går jeg ind og lukker tråden hos os selv bagefter.
Avatar billede xiol Nybegynder
14. december 2005 - 22:46 #14
super beklager ulejligheden.
Avatar billede fromsej Praktikant
14. december 2005 - 22:48 #15
Din nye log er ren, er du kommet af med Spyaxe?

Det er bare i orden, man bliver sq desperat når det l... ikke vil væk.*S*
Avatar billede xiol Nybegynder
14. december 2005 - 22:51 #16
ja det virker sådan. tak for hjælpen. hvis du vil have dine point smider du bare et svar
Avatar billede fromsej Praktikant
14. december 2005 - 23:02 #17
Det kommer her.*S*

Du bør lige deaktivere systemgendannelse, genstarte og genaktivere den.
http://spywarefri.dk/virusscannere.htm#alle - Systemgendannelse.

For at holde den ren kan du kigge på vores pakke til formålet.
http://www.spywarefri.dk/manualer/sikkerhedspakke.htm
Som minimum anbefaler jeg Spywareguard, Spywareblaster, IE-Spyad og IE Privacy Keeper.
Et par artikler om sikker surfing finder du her:
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=14414
http://fromsej.dk/html/avoid.html
Mvh:
Fromsej/Team Spywarefri.
15. december 2005 - 06:07 #18
<fromsej>: GoSub http://www.eksperten.dk/spm/672161 ???
Avatar billede xiol Nybegynder
15. december 2005 - 18:38 #19
jeg tammer endnu engang
Avatar billede xiol Nybegynder
15. december 2005 - 18:39 #20
der sku hvist stå takker!
Avatar billede fromsej Praktikant
16. december 2005 - 17:51 #21
Velbekomme, hvis du så lige vil markere mit navn i boksen og klikke på Accepter, så er her lukket rigtigt. :-)