Avatar billede dusted Nybegynder
14. december 2005 - 11:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

rediger tekstfelt fra popup

Hej, jeg har et meget simpelt problem, efter at have søgt i 3 timer på google har jeg enu ikke fundet svar.

Jeg har en side med et link og et tekstfelt (<input type="text" id="color">) Når man trykker på linket kommer en farvevælger frem, den virker perfekt.

Jeg har fundet det sted i farvevælgeren som sætter den aktuelt valgte farve.
den ser sådan her ud:
document.getElementById("picka").style.backgroundColor = threec[2];

Den virker fint, og jeg forstår hvad der sker, næsten da..
Nu er problemet så at jeg skal have gjort det samme ved tekstfeltet, som jo ligger på en anden side end den scriptet bliver kørt i...

document.getElementById("color").style.backgroundColor = threec[2];

virker ikke, hvad skal jeg skrive før "document" for at få det til at virke ?

hvis et navn, hvordan definerer jeg så det navn på den side ?
Avatar billede psykochicken Nybegynder
14. december 2005 - 17:54 #1
Hvis feltet ligger på den side, der åbnede popupen skal du bruge
opener.document.get.....
Avatar billede roenving Novice
15. december 2005 - 13:51 #2
-- og du skal sætte value-attributten, hvis du vil have værdien med:

openerdocument.getElementById("color").value = threec[2];
Avatar billede dusted Nybegynder
15. december 2005 - 17:39 #3
Smid et svar psykochicken, det var jo fantastisk simpelt :D og så virkede det :P
Avatar billede psykochicken Nybegynder
15. december 2005 - 18:19 #4
...svar kommer her ;o)
Avatar billede dusted Nybegynder
15. december 2005 - 22:29 #5
jeg kan ikke acceptere, trykker på knappen, intet sker..
Avatar billede roenving Novice
15. december 2005 - 23:33 #6
Du skal huske at markere navnet i boksen til venstre !-)
Avatar billede psykochicken Nybegynder
17. december 2005 - 14:31 #7
..og tak for point :o)