Avatar billede portnoy Nybegynder
05. december 2005 - 19:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dlink DWL-700AP problem.

Hejsan,

Sidder med et problem med et Dlink DWL-700AP, som jeg ikke kan få lov til at connecte til. Jeg har i webinterfacet, givet AP´et en fast IP adresse, ændret SSID´et og sat WEP. Men hver gang jeg prøver at connecte til det, får jeg at vide at jeg skal fjerne encryption. Men når jeg gør det, får jeg at en besked om at jeg ikke kan valideres.
Nogle ideer?
Avatar billede portnoy Nybegynder
05. december 2005 - 19:49 #1
Må nok også hellere fortælle at jeg har måttet bruge Windows indbyggede wireless config tool. Det SW som skulle følge med på en cd, var der ikke. Så hvis der er nogen der ved hvor man kan downloade det fra, kan det være at jeg vil have bedre held med det.
Avatar billede kenp Novice
05. december 2005 - 21:08 #2
det config tool du snakker om er det det til at styre dit eget netkort du tænker på der?

Hvis du slår wep krytpering fra. så skal du jo også fjerne kryptering af det din bærbar sender.
Avatar billede portnoy Nybegynder
05. december 2005 - 21:20 #3
Ja, det et det tool jeg bruger til at styre setuppet på min pc. Og wep kryptering er slået fra både på AP og Pc.
Avatar billede portnoy Nybegynder
13. december 2005 - 20:18 #4
Problemet var AP´et. Har sendt tilbage og afventer et nyt.