Avatar billede morsingg Nybegynder
05. december 2005 - 13:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer (måske) med 3comnetkort?

Hej allesammen!

Jeg har fået en ny computer, og har formateret den.

Mit netkort er et 3com Etherlink 10/100 PCI TX NIC (3c905b-TX)

Den tidligere ejer sagde noget med at man SELV skulle installere en driver til den, man skulle ikke lade XP finde den selv (eller sådan noget mente jeg han sagde) ellers kunne man tydelig mærke på sin computer at den kørte lidt dårligt...

Men det synes jeg nu ikke min gør, den kører måske lidt langsommere end da jeg fik den, men meget minimalt.. og internettet kører faktisk rigtig fint.. så mit spørgsmål er om nogen af i kloge hoveder ved noget om man selv skal finde en driver til sit 3 com netkort, eller om man ikke bare skal tilslutte sit netstik til sin pc, og det er det, sådan at windows selv finder ud af det med det netkort?

Og hvordan gør man evt. hvis man selv skal finde en driver til den...

På forhånd mange tak!
Avatar billede kaledet Nybegynder
05. december 2005 - 16:18 #1
Det er helt klart det fedeste selv at finde sin driver!

Jeg har selv en hp, den "skal" have sin egen driver, men har fundet mig en driver som kører bedre..

så mit råd vil være at man selv bruger den tid der skal til for at finde den driver som man selv synes bedst om.

det er ikke kun når det drejer sig om netkortet, men generelt når har har noget hardware som skal installeres..

\\Anders
Avatar billede kaledet Nybegynder
05. december 2005 - 16:19 #2
glemte lige en ting, "husk google er din ven"
brug den til at finde din driver, ellers kan du jo kigge på 3com's hjemmeside og søge under drivere..

\\Anders
Avatar billede morsingg Nybegynder
05. december 2005 - 16:46 #3
tak for svaret anders, var faktisk inde på 3coms hjemmeside og finde den driver, og nu er det ihvertfald installeret, og synes faktisk jeg kan mærke at nettet går en lille smule mere "flydende" så mange tak !
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. november 2006 - 14:55 #4
Lukketid...