Avatar billede Bims Novice
04. december 2005 - 16:36 Der er 17 kommentarer

Problemer med php tag

Hvad er der galt med dette tag. Det viser sig ikke som et php tag på min hjemmeside, men blot som tekst.

<?php include "http://www.yoursite.com/calendar/calendar.php"; ?>
Avatar billede jaw Nybegynder
04. december 2005 - 16:38 #1
Og du har kaldt filen for .php?
Avatar billede Bims Novice
04. december 2005 - 16:38 #2
jep
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
04. december 2005 - 16:39 #3
PHP-koden vil udføres før du ser det (hvis serveren, det ligger på, understøtter PHP).
Hvad er det du vil? Er det dit eget site - eller et fremmed?
Avatar billede michael_stim Ekspert
04. december 2005 - 16:41 #4
Skal der ikke paranteser omkring?
include("http://www.yoursite.com/calendar/calendar.php");
Avatar billede Bims Novice
04. december 2005 - 16:42 #5
serveren understøtter php, har et lignede tag til at ligge på en anden side og det virker fint. Det omtalte tag skal implimentere en kalender på et andet website
Avatar billede Bims Novice
04. december 2005 - 16:43 #6
nej det virkede desværre ikke
Avatar billede Bims Novice
04. december 2005 - 16:46 #7
Andre bud
Avatar billede jaw Nybegynder
04. december 2005 - 16:50 #8
Er det det eneste du har filen? Der er ikke mulighed for at du har noget andet der får det til at gå i gnu?
Avatar billede Bims Novice
04. december 2005 - 16:52 #9
det tror jeg ikke da jeg har prøvet det på tomme sider selvfølgelig også kaldt php
Avatar billede Bims Novice
04. december 2005 - 16:53 #10
kan du få den til at vise sig som php. tag
Avatar billede jaw Nybegynder
04. december 2005 - 16:54 #11
Tjah, det kan jeg da. Men hvad mener du med "vise sig som php-tag"? Du kan jo normalt ikke se php-tags, og hvis calender.php eksisterer og er tom, så vil du bare få en blank, hvid side.
Avatar billede Bims Novice
04. december 2005 - 16:55 #12
har du en mail, så sender jeg hele scriptet...det fylder intet
Avatar billede jaw Nybegynder
04. december 2005 - 16:56 #13
Bare paste det her med angivelse af filnavne.
Avatar billede Bims Novice
04. december 2005 - 16:57 #14
jeg bruger dreamweaver og når man sætter en sådan kode ind, viser der sig et lille gult ikon hvorpå der står "p". det indikerer at det virker
Avatar billede Bims Novice
04. december 2005 - 16:57 #15
øh...den er zippet og der er 10 sider
Avatar billede Bims Novice
04. december 2005 - 16:58 #16
du kan download det her http://liquidfrog.bestdirectbuy.com/
Avatar billede jaw Nybegynder
04. december 2005 - 17:00 #17
Jeg gider altså ikke sidde og rode rundt for at finde det. Du må paste det her, som jeg har sagt, eller håbe på andre gider.