Avatar billede hb5v6 Nybegynder
01. december 2005 - 21:35 Der er 3 kommentarer

Fryser Ved Søgning

Hej,

Hvordan kan det være at når jeg prøver at søge efter noget på min computer så fryser computeren fuldstændig?

Jeg har windows XP (den er købt med min Dell comp.)
OG alt er opdateret osv..

Hvad kan være galt?
Avatar billede hanneman Nybegynder
01. december 2005 - 21:38 #1
Har oplevet at min computer frøs! Nogle gang var det så slemt at den ligefrem klaprede med CD-ROM drevet! Sørg for at gennemsnitstemperaturen i rummet er omkring 20 grader og ellers give PC'en et varmt omslag, så skal den nok blive frisk igen!
Avatar billede Schultz Nybegynder
02. december 2005 - 02:46 #2
Ramfejl, men jeg vil kun have 2½ point hvis det er fejlen :-)
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
05. december 2005 - 14:27 #3
hanneman > it humor..

eschultz > hvordan retter jeg det?