Avatar billede torbenclausen Nybegynder
30. november 2005 - 11:49 Der er 3 kommentarer

Side vises ikke i ie, kun i firefox

Hej

Jeg har lavet et lille link db system, men den side som tilføjer link kan jeg ikke få til at blive vist i ie, men virker perfekt i firefox... Jeg er virkelig på bar bund her, nogle der har et tip???

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<html>
<head>
<title></title>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="styles/admin.css">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>

<body>
<?php if (isset($_POST['url'])):

include 'ps.inc.php';

  $url = $_POST['url'];
  $title = $_POST['title'];
  $description = $_POST['description'];
  $sql = "INSERT INTO links SET
      url='$url',
      title='$title',
      description='$description'";
  if (@mysql_query($sql)) {
    echo '<p>Nyt link tilføjet</p>';
  } else {
    echo '<p>Kunne ikke tilføje nyt link: ' .
        mysql_error() . '</p>';
}

?>

<p><a href="<?php echo $_SERVER['PHP_SELF']; ?>">Tilføj endnu et link</a></p>
<p><a href="link_manage.php">Tilbage til liste over links</a></p>

<?php else: // Tillader bruger at indtaste nyt link ?>

<form action="<?php echo $_SERVER['PHP_SELF']; ?>" method="post">
<p>Tilføj nyt link</p>
<label>Link:<br>
OBS! SKRIV IKKE http:// foran linket!<br>
<input name="url" type="text" size="30" />
</label><br />
<label>Title:<br>
<input name="title" type="text" size="30" />
</label><br />
<label>Beskrivelse:<br>
<textarea name="description" cols="25" rows="4"></textarea>
</label><br />
<input type="submit" value="SUBMIT" />
</form>

<?php endif; ?>

</body>
</html>
Avatar billede jakobdo Ekspert
30. november 2005 - 14:17 #1
Prøv at start med at test din side med denne validator: http://validator.w3.org/
Avatar billede torbenclausen Nybegynder
30. november 2005 - 21:15 #2
Har endelig fået det til at funge efter rode rode...
Vist lidt der kunne rettes til ifølge dit link... Men det bliver ik i den her kode;o)
Men thanks anyway...
Smid et svar hvis du vil have lidt points for din hjælp, nu ved jeg nu det til en anden gang:o)
TC
Avatar billede jakobdo Ekspert
30. november 2005 - 22:50 #3
Det er altid en god ide at tjekke sin kode op mod den side, den kan fange mange små fejl man ikke lige ser! :o)

Og et svar! (men du skal også være velkommen til at beholde dine point selv, da jeg jo ikke hjalp dig som sådan)