Avatar billede wan31 Nybegynder
28. november 2005 - 18:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

InnerHTML / GetElementByID og alt det der

Hey.
Hvis jeg har to Iframes, og gerne vil have noget tekst fra et Iframe over i en Div class på det andet Iframe, hvad gør jeg så. Og jeg mener med metoden GetElementByID eller noget. Vil ikke have nogen server indblanding da det som regel (Altid) kun sker ved updatering af hele siden...
Avatar billede skovenborg Nybegynder
28. november 2005 - 19:50 #1
Hvad er det for noget tekst du vil have overført fra den første iframe? Er det hele body'ens indhold, eller bare et bestemt element?
Avatar billede wan31 Nybegynder
28. november 2005 - 23:01 #2
En loop med en split variable
Avatar billede wan31 Nybegynder
28. november 2005 - 23:57 #3
1. top.FrameName.document.getElementById('DivClass'+i).innerHTML = "Tekst";
2. <indput type="" id="DivClass1"></div>

Sådan ville det være hvis det var frames, men jeg skal bruge metoden til Iframes
Avatar billede wan31 Nybegynder
28. november 2005 - 23:59 #4
Sry... <div id="DivClass1"></div>  He he, sidder lige og sover
Avatar billede skovenborg Nybegynder
29. november 2005 - 22:31 #5
Har du prøvet at skrive det på den måde? Du burde i hvert fald gerne kunne referere til en anden iframe i hoveddokumentet via top.FrameName (eller parent.FrameName).
Avatar billede wan31 Nybegynder
04. december 2005 - 10:17 #6
Ja det kunne jeg med Parent.name ... Takker :)

Mangler svar ...
Avatar billede skovenborg Nybegynder
04. december 2005 - 18:25 #7
nåja, værgso' da :-)
Avatar billede skovenborg Nybegynder
04. december 2005 - 18:25 #8
okay, det var jeg ualmindelig dårlig til - prøver igen ;-)