Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
25. november 2005 - 23:42 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Ældre versioner af browsere.

Jeg laver tit udenlandske sites, som henvender sig til mennesker i mange lande, tit lande som teknologisk ikke er lige så meget fremme som f.eks. i Danmark.

Derfor er jeg meget interesseret i, at teste mine sites i ældrere versioner af gængse browsere såsom Internet Explorer og Netscape Navigator.

Er der nogen, som ved hvor man kan downloade sådanne versioner?
Eller om der måske findes, et genialt program, som kan levere screenshots af ens site i alle tænkelige browsere, opløsninger mm.?
Avatar billede trekkies Juniormester
25. november 2005 - 23:44 #1
Avatar billede screem_brille Novice
25. november 2005 - 23:45 #2
fordi et land ikek er teknologisk langt fremme kan de vel godt hente den nyeste version af en browser ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. november 2005 - 23:45 #3
Avatar billede trekkies Juniormester
25. november 2005 - 23:45 #4
Avatar billede screem_brille Novice
25. november 2005 - 23:46 #5
trekkies ja men man for ikke lov at installere den hvis en nyere version er installeret.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. november 2005 - 23:46 #6
Avatar billede karstenl Nybegynder
25. november 2005 - 23:48 #7
enig med ovenstående, hvis de er på nettet, kan de vel som alle andre DL. en ny ver. selvom de måske stadig bor i bambus hytter ;)
Avatar billede trekkies Juniormester
25. november 2005 - 23:49 #8
Det ved jeg ikke, han spurgte bare hvor at IE og Netscape kunne hentes.
Avatar billede screem_brille Novice
25. november 2005 - 23:50 #9
trekkies nej men det ved jeg ;)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. november 2005 - 23:52 #10
Flere IE-er samtidigt på samme maskine: http://browsers.evolt.org/?ie/32bit/standalone
Avatar billede trekkies Juniormester
25. november 2005 - 23:53 #11
Det er jo godt at du ved det :)
Avatar billede screem_brille Novice
25. november 2005 - 23:55 #12
erikjacobsen jamen held og lykke da med dine installationer, vil påstå at hvis du kan få det til at virke (bare få lov at installere flere versioner) så havde du ogsås selv kunen finde samtlige versioner selv ;)
Avatar billede gratis Nybegynder
26. november 2005 - 13:21 #13
her er internet explorer fra version 1.0 til 3.02 http://oldversion.com/
Avatar billede gratis Nybegynder
26. november 2005 - 13:25 #14
her er alt hva der ka kravle og gå af netscape browsere , http://sillydog.org/narchive/
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
27. november 2005 - 13:03 #15
Har kørt en masse statestik og det viser, at de som besøger mine sites generelt bruger ældre versioner af browsere, så snart vi bevæger os over i lande som ikke er teknologisk fremme som i DK.
Mange kører f.eks. Windows 95 stadigvæk.
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
14. december 2005 - 08:29 #16
ericjakobsen -> laver du ikk et svar?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. december 2005 - 12:53 #17
Jeg samler slet ikke på point, tak.
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
29. december 2005 - 18:07 #18
Hæhæ, ok. Tak for alle svar!