Avatar billede ck23 Nybegynder
23. november 2005 - 13:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

overføre sms beskeder fra mobiltelefonen til PC via bluetooth

Hej

Jeg vil høre om der er nogen der ved om og hvordan man kan overføre sms beskeder fra sin mobil til sin PC via bluetooth. Jeg har ikke mulighed for at åbne nogen mappe i bluetoothprogrammet hvor min sms beskeder ligger ligesom med billeder og videoklip og lignende, men er der en anden måde???
Avatar billede screem_brille Novice
23. november 2005 - 13:36 #1
så vilel det være en god ide at fortælle hvilken mobil telefon du har...
Avatar billede ck23 Nybegynder
23. november 2005 - 13:38 #2
Det er en Samsung D500, hvis det kan hjælpe
Avatar billede screem_brille Novice
23. november 2005 - 13:40 #3
desværre er Nokia tekniker *S*
Avatar billede dennisbj Nybegynder
24. november 2005 - 13:40 #4
skulle gerne findes et program på samsung hjemmeside under support/download/software.. findes til min sgh.730
Avatar billede ck23 Nybegynder
24. november 2005 - 14:51 #5
ok jeg har hentet et program ned fra Samsungs hjemmeside - Samsung Pc Studio Pim and file manager, men hvordan får jeg lige skabt forbindelse til det program via bluetooth? hvis jeg i programmet trykker filer - setup står den valgt til bluetooth com 4, hvilket burde være rigtig nok, men der er ingen forbidelse mellem telefonen og programmet, og jeg har aktiveret bluetooth på tlf, og prøvet også på pcén men der kom kun kontakt til det bluetooth program, som jeg altid har haft liggende på min pc.
Avatar billede andreas_froland Nybegynder
03. december 2005 - 13:39 #6
Hej

Du skal først etablere en forbindelse imellem Bluetooth på PC’en og mobil telefonen.
Aktiver BT på telefon, og start søgning efter BT enheder fra din PC. Når tlf. er fundet skal du lave en parring hvor en selvvalgt PIN kode skal indtastet på begge enheder.
Derefter bør du fra PC kunne se hvilke services din telefon tilbyder. Der bør være en
”Serial Port”. Aktiver den og kontroller hvilken COM port på PC’en den aktiver.
Det er det COM port nummer din Samsung SW på PC’en skal kommunikerer via.
God fornøjelse

/Andreas
Avatar billede ck23 Nybegynder
10. december 2005 - 11:01 #7
Hej

Jeg har prøvet at overføre via bluetooth før, og er med på det med at koble mig på, men muligheden for at overføre smsér der bare ikke fordi der ikke er nogen måe man kan se de beskeder der ligger på tlf.
Avatar billede Henry Novice
30. august 2006 - 00:26 #8
prøv følgende program her kan man det hele

http://fma.sourceforge.net/index2.htm