Avatar billede baghera Nybegynder
22. april 2001 - 09:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Microstar ATX Athlon/Duron VIA KT133A K7TTURBO

Jeg er i gang med at sammensætte en ny Pc, T-Bird 1200ghz, og bundkortet har irritreret mig en del for uanset hvilket bundkort jeg var inde og kigge på understøttede det \"kun\" op til en 1000ghz.  Nu har jeg så fundet Microstar ATX Athlon/Duron VIA KT133A K7TTURBO der understøtter op til 1500mhz. Den får gode anmeldelser, Men hvad siger I er den stabil??  Øvrige ting i Pc\'en lige nu er: AMD K7 Athlon-T 1.2Ghz 3Dnow:T1200soca133, Apacer 256 MB ram, IBM 40GB 7200 Rpm harddisk, Asus AGP V7700pure GeForce2 GTS 32MB:V7700PURE, Pioneer 16X DVD/40X CDROM IDE SLOT IN: DVD-106S og lydkort Soundblaster live player 5.1. Kabinet er Codegen ATX Miditower incl powersupply: ATX-6009 300W.
Vil det kunne køre optimal sammen eller er der noget jeg bør skifte ud til noget andet???
Avatar billede dipzy Nybegynder
22. april 2001 - 10:27 #1
Jeg har samlet en maskine med næsten samme indhold.

Den kører som en drøm og er mega stabil.
En lille ting jeg godt ka li ved den er de der lysdioder der sidder på bundkortet så du ka se om din computer kører eller har det mindre godt.

Jeg synes du skal holde dig til det bundkort eller gå over til Asus\' A7M266 ATX hvor du så har mulighed for at sætte DDR RAM på, det er jo en fed opgraderingsmulighed at have sig.

Over and out :o)

DiPZY
Avatar billede -onslow- Nybegynder
22. april 2001 - 10:56 #2
Jeg synes det er meget dumt at købe computer lige nu! for Intel sætter deres priser på nogle af de store CPU\'er ned med hele 60%
Avatar billede baghera Nybegynder
22. april 2001 - 11:45 #3
Dipzy, tak for dit svar det lyder jo lovende. Bruger du onboard-lydkortet?? Hvis ja, hvor godt er det?? Har du DVD, for jeg tænkte på om jeg skal bruge den der er valgt ovenfor eller om jeg skal vælge pioneer 16X DVD/40X cdrom IDE Retail:DVD-105sr??

MVH fru Baghera
Avatar billede dipzy Nybegynder
22. april 2001 - 11:55 #4
Det DVD Drev du har valgt er et ret OK drev.
Onboard lydkort ?! Det har jeg aldrig brugt og vil aldrig nogensinde bruge det.

Det er noget være møglyd du får ud af det ;)

-DiPZY
Avatar billede baghera Nybegynder
22. april 2001 - 12:05 #5
Tak Dipzy, lige nu står du til at skal have de 60 point, men jeg venter lidt endnu for at se om der skulle komme flere kommentar. MVH

Fru Baghera
Avatar billede baghera Nybegynder
22. april 2001 - 12:05 #6
Tak Dipzy, lige nu står du til at skal have de 60 point, men jeg venter lidt endnu for at se om der skulle komme flere kommentar. MVH

Fru Baghera
Avatar billede dipzy Nybegynder
22. april 2001 - 12:06 #7
Jow jow