Avatar billede dopemaster Nybegynder
09. november 2005 - 19:43 Der er 4 kommentarer

Brug for en hjælpe-programmør..

Hej,

jeg søger en hjælpe programmør til mit website..

Der vil blive betalt for nogle af opgaverne, resten håber jeg på han vil lave gratis!

Hvis i er interesseret - så kontakt mig på Jim@munk.dk (MSN)

Hvis dette er forkert tråd eller ulovligt på siden. Så slet venligst "spørgsmålet"
Avatar billede dopemaster Nybegynder
09. november 2005 - 19:47 #1
Undskyld, hvis jeg ikke fik forklaret mig godt nok:

Det er et mindre site. Og det drejer sig kun om opgaver engang imellem. Dvs. intet fuldtidjob, eller noget i kan blive rig på :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
09. november 2005 - 20:11 #2
Det bør nok flyttes til opgaver -> programmeringsopgaver -> php
Avatar billede dopemaster Nybegynder
10. november 2005 - 09:11 #3
Okay, tak for hjælpen :)

- Men vil gern have den lukket/slettet.. Fordi folk bliver stadig ved med at adde mig.. Heeh :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
10. november 2005 - 09:26 #4
Så smid et svar og luk!