Avatar billede zuljin- Nybegynder
04. november 2005 - 10:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Indkøbskurv i asp

Hejsa, det er meningen at jeg skal lave en hjemmeside til et lille firma som en af mine venner vil starte op. Forretningen baseres på internetsalg.

Jeg er nået til det punkt i udviklingen hvor jeg simpelthen ikke aner hvad jeg skal gøre. Jeg skal lave en indkøbskurv, og den eneste måde jeg kan tænke mig til at gøre det på er ved at lave en formular på flere tusind liniers kodning, og jeg er ret sikker på der er en genvej.

Hvis i ligger inde med et asp dokument som indeholder en indkøbskurv, og i gerne vil dele ud af jeres excellence, så ville jeg blive enormt glad.
Avatar billede cdc Novice
09. november 2005 - 13:35 #1
Jeg har selv brugt denne: http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=594

Spørgsmålet er hvor avanceret/stor den skal være

/cdc
Avatar billede zuljin- Nybegynder
09. november 2005 - 23:59 #2
Har dog selv lavet en for et stykke tid siden nu, faktisk ca 2 timer efter denne post. Men tak, det kan jo være der lige er et final touch jeg kan bruge her :)
Avatar billede cdc Novice
10. november 2005 - 09:43 #3
Tak for det...men så skulle jeg jo ikke have 200 points :o)