Avatar billede a57022 Nybegynder
03. november 2005 - 19:31 Der er 2 kommentarer

printe fra Excel med visual basic

Hej jeg har i en gammel excel ver 97 lavet en side der kan printe 4 nummer ud pr.side ud fra start/ slut box med har nu åbnet Excel arket i win xp/ Excel2003 og nu virker det ikke mere er der nogen der kan hjælpe.
Det der sker er det bliver ved med at printe de 4 første nr ud skærmen bliver godt nok opdateret med ikke på printet

Private Sub cmdStart_Click()
Dim resultat
Dim start
Dim slut
Dim tæl

start = TextBox5.Value
slut = TextBox6.Value
resultat = slut - start
tæl = 0

Do While tæl <= resultat
    TextBox1 = start + tæl
    tæl = tæl + 1
    TextBox2 = start + tæl
    tæl = tæl + 1
    TextBox3 = start + tæl
    tæl = tæl + 1
    TextBox4 = start + tæl
    tæl = tæl + 1

    ActiveWindow.SelectedSheets.PrintOut From:=1, To:=1, Copies:=1, Collate _
        :=True
Loop
End Sub

Private Sub TextBox4_Change()

End Sub
Avatar billede bernhof Nybegynder
04. november 2005 - 10:28 #1
Dette spørgsmål skal du nok lægge under "Programmer : Regneark : Excel" istedet, da det ser ud til at være VBA kode og ikke VB.NET kode. Kan desværre ikke hjælpe dig med problemet.
Avatar billede bernhof Nybegynder
14. februar 2006 - 09:59 #2
Du bør nok lige acceptere dit eget svar.