Avatar billede nbj1 Praktikant
02. november 2005 - 05:24 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

problemer på gratisdns

nogen der ved hvad der er gald hos gratisdns ?
deres server husker ik mit logind men den husker min gamle email og domain navn så selv om jeg opretter mig på ny med samme navn og password kommer de gamle oplysninger ik frem ???
har sendt en mail til peter men han har endnu ik svaret (har nok travl)
Avatar billede czar Nybegynder
02. november 2005 - 06:15 #1
http://forum.gratisdns.dk

det er det det er der for...
Avatar billede leif Seniormester
02. november 2005 - 07:36 #2
Jeg er ikke med ? Du har et domæne som du ikke har mere ? Og så har du oprettet et nyt ? Det nye domæne kan du bare tilføje under din gamle bruger hvis du hellere vil bruge det gamle brugernavn og password.
Avatar billede nbj1 Praktikant
02. november 2005 - 07:43 #3
czar der svares ik på det jeg har sendt, jeg ved der er et forum men det er kun godt med et forum hvis man for svar ik !!!!!!
leif er ik så svært det gamle login virker ik, men hvis man opretter sig påny kan man ik tilføje sit domaine navn da det høre under det gamle login og man kan ik få tilsendt sit login da det er en gammel email adresse .
Avatar billede leif Seniormester
02. november 2005 - 09:13 #4
Hvis du skriver i GratisDNS forum er jeg sikker på du får svar.
Avatar billede nbj1 Praktikant
02. november 2005 - 12:23 #5
tja hvis det virkede kunne jeg men siden er nede :(
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. november 2005 - 12:26 #6
Avatar billede czar Nybegynder
02. november 2005 - 13:07 #7
prøv forumet.. det er oppe igen
Avatar billede nbj1 Praktikant
02. november 2005 - 14:17 #8
ja jeg kender linket erikjacobsen men når mailen ik kommer til min nye email adresse er jeg ligevidt
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. november 2005 - 14:19 #9
Yep, man kan save den gren over man selv sidder på.  ;)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. november 2005 - 14:22 #10
Der er en løsning, som jeg kan komme i tanker om. Hos DK-hostmaster (eller hvad domæne det nu er) sætter du andre DNS-servere på i en 5-6 uger. Det opdager gratisdns, og vil så efter den tid (formentlig da) slette domænet hos den gamle bruger. Så kan du oprette en ny.  czar kan evt bekræfte at dette kan lade sig gøre.
Avatar billede leif Seniormester
02. november 2005 - 14:29 #11
Teoretisk Ja, men hvad med at få ændret email adressen ?
Avatar billede nbj1 Praktikant
02. november 2005 - 14:31 #12
jo tak erik :) er en mulighed meeeen tager laaang tid men jeg kan også godt se problemet fra gratisdns "he de skide bruger laver også kage iden hele tiden lol"
nej ik så hard ment, jeg har nu oprettet en tråd i forummet gratisdns se om der sker noget de plejer nu at give god support.
Avatar billede nbj1 Praktikant
02. november 2005 - 14:33 #13
leif for at rette sin email adresse skal man være loget in ik men når man nu ik kan da ens profil er slettet eller der er noget galdt med den, jeg har ik glemt brugernavn eller kode da det er på min pc så.... jeg ved ik
Avatar billede leif Seniormester
02. november 2005 - 14:39 #14
Ja, men skriv i forummet dit domæne og sørg for at ved DK-Hostmaster står en gyldig adresse.
Avatar billede czar Nybegynder
02. november 2005 - 17:02 #15
.. jeg har tager dælme snart penge for at slå op i dkhm nye spasser whois
Avatar billede leif Seniormester
02. november 2005 - 19:34 #16
czar -> Hvad er der galt med den ? :D *Just joking* Den er bæ !
Avatar billede nbj1 Praktikant
03. november 2005 - 14:10 #17
ok czar og i andre ingen løsning så jeg lukker takker for den seriøse deltagelse med problemet