Avatar billede xstrem Nybegynder
31. oktober 2005 - 20:19 Der er 5 kommentarer

Hjælp. Mangler Apache.exe & Winmysqladmin.exe.

Hej Eksperten. Det her er den første gang jeg er på dette forum, så bær` over med mig, hvir jeg laver nogle fejl :).

Okay. Problemet er at efter jeg havde virus på min computer, slettede min antvirus 2 vigtige filer til Apache og Mysql. Nemligt apache.exe & Winmysqladmin.exe. Læs denne tråd for at få mere dybte i problemet: http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=19169

Kan i mon hjælpe mig med det?

M.v.h XSTREM
Avatar billede arne_v Ekspert
31. oktober 2005 - 20:21 #1
geninstaller de 2 produkter
Avatar billede xstrem Nybegynder
31. oktober 2005 - 20:31 #2
Hvis du havde læst tråden på spywarefri grundigt nok, havde du læst at jeg ikke har mulighed for at geninstallere de 2 produkter.
Avatar billede arne_v Ekspert
31. oktober 2005 - 20:46 #3
uden præcis viden om hvilke versioner du kører så er det ret håbløst at finde de EXE

det eneste fornuftige er at hente nye versioner og installere dem

og har du nogen garanti for at de 2 filer er de eneste som mangler

apache.exe er i alle Apache HTTPD win32 binaries

winmysqladmin er så vidt jeg husker i alle ældre MySQL win32 binaries
Avatar billede xstrem Nybegynder
31. oktober 2005 - 21:07 #4
Ja. Men jeg skriver jo også at det er den Apache der ligger i C:\Apache\apache.exe
Jeg har ingen idé om hvilken version af apache jeg har, og jeg ved ej heller hvordan jeg kan re-installere Apache og Mysql. Kan huske at jeg installere Apache, og så sendte ham jeg kendte mig en zip fil med opdateret PHPmyadmin inde i..
Avatar billede xstrem Nybegynder
31. oktober 2005 - 21:08 #5
Ja jeg har garanti for at det er dem, for jeg kan se på shortcutsne hvor de skal være ;)