Avatar billede xitmorph Nybegynder
26. oktober 2005 - 18:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Validering på hjemmeside med data fra et action script

Jeg er ved at lave en hjemmeside der skal godkende brugere fra en forening. Når man intaster www.* adressen så kommer der en side valid.htm. Der skal man intaste sit medlemsnummer. Når man trykker "Valider" skal den via et link

<form name="ValidateCardFormBean" method="get" action="https://ws.xponcard.dk/54/loplus/validateweb/actions/CheckCardValidity.do">

Finde ud af om brugeren er tilmeldt eller ej. Det med validerings-processen har jeg styr på men aner ikke hvordan jeg får outputet fra linket stoppet ind på >>valid.htm<< med bruger ikke godkendt eller hvis brugeren er godkendt hoppe videre til siden de skal ind på?

Her er lidt html:

<html>
<head>
<title>
            PARTNER kortvalidering
</title>
</head>
<body>
            <form name="ValidateCardFormBean" method="get" action="https://ws.xponcard.dk/54/loplus/validateweb/actions/CheckCardValidity.do">

        <table style="width: 322px; height: 1px">
            <tr>
                <td style="height: 26px; width: 23%;" bgcolor="gainsboro">
                                                Kortnummer
                </td>
                <td style="height: 26px" bgcolor="gainsboro">

                                    <input type="text" name="cardNumber">
                </td>
            </tr>
            <tr>
                    <span style="font-size: 10pt; font-family: Tahoma"><strong>
                    Intast det 19. cifferet LO-PLUS medlems nummer</strong></span>
                    <td style="height: 16px; font-size: 12pt; width: 23%; font-family: Times New Roman;"></td>

                    <td style="height: 16px; font-size: 12pt; font-family: Times New Roman;">
                    <input type="submit" value="Validér kort" id="Submit">
                    </td>
            </tr>

            <tr style="font-size: 12pt; font-family: Times New Roman">
                    <td style="height: 16px; width: 23%;"><div class="validated">
                            </div>
                    </td>
                    <td style="height: 16px">

            <input type="hidden" name="fullPage" value="FALSE" ></td>
            </tr>
            <tr style="font-size: 12pt; font-family: Times New Roman">
                <td style="width: 23%; height: 16px">
                </td>
                <td style="height: 16px">
                </td>
            </tr>
</table>
</form>
    &nbsp; &nbsp;
</body>
</html>

Håber i kan hjælpe ;-)
Avatar billede xitmorph Nybegynder
27. oktober 2005 - 09:02 #1
Ok... det var sq ikke mange der ville svare på... Der er 200 point til den der kan hjælpe..
Avatar billede roenving Novice
27. oktober 2005 - 16:07 #2
Det gør du da direkte fra dit valideringsscript på serveren !-)

-- kig i den relevante kategori og find redirecting der !o]
Avatar billede xitmorph Nybegynder
28. oktober 2005 - 10:57 #3
Jeg har selv fundet ud af det.. Det var lidt mere komplex en som så.. fordi det hele skal ligge i en iframe som indeholder et redirect til en anden server..