Avatar billede realbaby1998 Nybegynder
24. oktober 2005 - 21:45 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

ISO fil fra PC til XBOX

Jeg har en ISO fil (et xbox spil) liggende på min pc som jeg gerne vil have over på harddisken på xbox og dermed kunne spilles på xboxen. Hvordan gør jeg det ??

Min xbox er chippet og har følgende programmer:

boXplorer
DVD-X2 DongleFree DVD-Player
Enigmah Videomode Switchdisc
UnleashX Xbox Launcher
XB copy
Xbox Media Center

Har xISO xFER 2.0 installeret på min pc

- Jeg ved at det først og fremmest er noget med at tilslutte pc med xbox via netkabel/FTP - og hvad så ........??

Nu ikke noget med at jeg skal bruge andre programmer end dem som allerede ligger på xboxen - for jeg ved at det burde kunne lade sig gøre med dem som allerede er nævnt.

Jeg er meget interesseret i en punkt for punkt opstillings løsning da jeg er temmelig ny i xbox universet.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
24. oktober 2005 - 22:14 #1
ved ikke så meget om xbox..O/
men tænktet at dette måske kunne hjælpe,.-? >> http://www.bootchip-aarhus.dk/Xguide.htm
Avatar billede burningice Nybegynder
25. oktober 2005 - 17:06 #2
det er sådan set ligemeget hvad du har på xboxen da ftp adgang er det eneste der skal til, og det er standard.

På pc'en foretrækker jeg er bruge Qvix. Start det, og resten burde sige sig selv. Væge iso, skriv ip'en på xboxen og så Go Go Go ! :)
Avatar billede realbaby1998 Nybegynder
25. oktober 2005 - 18:21 #3
Lyder nemt. Vil det sige at jeg bare kan overføre en iso fil over i games folderen på xboxen og så skulle det spille ??
Avatar billede realbaby1998 Nybegynder
25. oktober 2005 - 18:22 #4
By the way mange tak til bartfreak for link - havde godt nok også selv fundet det i tidligere indlæg.
Avatar billede burningice Nybegynder
31. oktober 2005 - 14:48 #5
ja, bare du har en iso er det 3 klik at få den over på xboxen
Avatar billede burningice Nybegynder
31. oktober 2005 - 16:12 #6
eller... nej, du kan ikke bare overføre isoen... du skal bruge Qvix, som så pakker isoen ud og media patcher det så spillet kan spilles fra harddisken.
Avatar billede realbaby1998 Nybegynder
02. november 2005 - 15:00 #7
Mange tak burningice - hvor henter jeg lige QVIX ?? - Ved du det ?? Måske peer-2-peer eller er der andre steder. Du har det måske ??
Avatar billede burningice Nybegynder
03. november 2005 - 17:04 #8
jeg har den, fylder 2.3 mb som rar... hvor skal jeg sende den hen?
Avatar billede realbaby1998 Nybegynder
03. november 2005 - 23:36 #9
Du må meget gerne sende den til contact@gronbech.org

Jeg prøver det så og vender tilbage med point.

PFT.
Avatar billede realbaby1998 Nybegynder
09. november 2005 - 14:34 #10
Nu har jeg fået det til at fungere vha. QVIX - mange tak burningice. Også en tak til alle jer andre som har bidraget med input til en xbox-rookie :) Er der nogle af jer der ved hvordan jeg splitter pointene ???
Avatar billede burningice Nybegynder
09. november 2005 - 15:00 #11
jeg lægger et svar her, og så kan du markere alle dem der har givet svag i en listbox