Avatar billede skvat_man Nybegynder
18. oktober 2005 - 14:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

brug af java-kode i jsp siden

Jeg forsøger at gøre linket til min global forward dynamsik, men nedenstående ser ikke ud til at virke. Hvad gør jeg galt?
Jeg VED at min global forward virker.
Jeg har sat atributten "FILTER" i min action til værende en af de global forwards som jeg ønsker.

<html:link forward="<%= request.getSession().getAttribute("FILTER") %>">  </html:link>

Nogen der har en ide?
Avatar billede skvat_man Nybegynder
18. oktober 2005 - 15:07 #1
Heller ikke hvis jeg addere nedenstående, hjælper det:

<%@ page import="javax.servlet.http.HttpServletRequest"%>
.
<html:link forward='<%= ((HttpServletRequest)(request)).getSession().getAttribute("FILTER") %>'>

Er der en anden måde, hvorpå jeg kan tilgå SESSION på i sådan en java-ting på jsp'en?
Avatar billede skvat_man Nybegynder
18. oktober 2005 - 15:18 #2
Har ligeledes forsøgt mig med <%= session.getAttribute("FILTER") %>

Arne_v, hvor er du? ;)
Avatar billede skvat_man Nybegynder
18. oktober 2005 - 15:57 #3
Har fundet ud af det nu...
Avatar billede arne_v Ekspert
18. oktober 2005 - 18:35 #4
jeg er her, men har haft lidt travlt

session.getAttribute er god nok

men normalt vil man i Struts ikke sætte det i session men i request så det skal
hentes med request.getAttribute