kald til samme objekt?
HejJeg forsøger mig med noget oop js, men løber ind i en lidt spøjs fejl...
window.onload = function(){
oAniObj1 = new Animation(aTimelineCloud3, 0);
oAniObj1.AnimationHandler();
}
function Animation(aTimeline, iCurrentStep){
var iFrameTime = 40;
this.Timeline = aTimeline;
this.CurrentStep = iCurrentStep || 0;
this.AnimationHandler = AnimationHandler;
function AnimationHandler (){
// does array of steps exist at all?
if(this.Timeline){
if(this.CurrentStep < this.Timeline.length){
// run this step's action
eval(this.Timeline[this.CurrentStep].action);
// is a specific frame time set?
if(this.Timeline[this.CurrentStep].time){
iFrameTime = parseInt(this.Timeline[this.CurrentStep].time)
}
// go to next step
this.CurrentStep++;
// setup next animation run
setTimeout(eval("this.AnimationHandler()"), iFrameTime);
}
}
}
}
- en funktion, der skal udføre de handlinger, der ligger i et vilkårligt array.
Jeg har det til at køre, hvor der ligger 3 ting i arrayet aTimelineCloud3 - og det fungerer fint... men problemet er, den ikke stopper, når den når til sidste post i arrayet.... Firefox giver denne fejl:
Fejl: useless setTimeout call(missing quotes around argument?)
Er der nogen, der har et bud...
Jeg har ikke lavet noget oop js før på den her måde, så hvis der er umiddelbare begynderfejl, så beklager jeg... men tanken er, jeg skal have x antal af disse Animation() objekter kørende baseret på deres eget timeline array...
- Mailand