Avatar billede dm_mx Nybegynder
12. oktober 2005 - 14:56 Der er 4 kommentarer

Kalenderfunktion - ingen tilgængelige oplysninger til rådighed

Vi sidder ca 10 personer i et domæne og har vores email/kalender funktion via outlook/exchange.

Idag blev det konstateret af vores blæksprutte at der ikke er tilgængelige oplysninger på os efter foreskellige datoer, da hun skulle planlægge et møde i januar 2006.

1 medarbejders kalender vises som "ingen tilgængelige oplysninger" nov 1. 2005
resten vises som "ingen tilgængelige oplysninger" dec 1. 2005

hvad kan være galt - og hvor skal jeg søge fejlen/kuresn
Avatar billede AnyFellow Mester
13. oktober 2005 - 14:48 #1
Hver enkelt bruger skal lave følgende indstilling i Outlook (vejledning lavet efter Outlook 2003):

Menuen "Funktioner"
Menupunktet "Indstillinger"
Tryk på knappen "Kalenderindstillinger"
Tryk på knappen "Indstillinger for ledig/optaget tid..."
I feltet "Udgiv oplysninger om ledig/optaget tid på serveren for x måneder" skriver du f.eks. 12.
Avatar billede dm_mx Nybegynder
18. oktober 2005 - 13:34 #2
Kfisker,

tak det hjalp ;)
Avatar billede dm_mx Nybegynder
18. oktober 2005 - 13:58 #3
Kfisker,

tak det hjalp ;)
Avatar billede AnyFellow Mester
18. oktober 2005 - 14:03 #4
Svar :o)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester