Avatar billede dm_mx Nybegynder
12. oktober 2005 - 14:56 Der er 4 kommentarer

Kalenderfunktion - ingen tilgængelige oplysninger til rådighed

Vi sidder ca 10 personer i et domæne og har vores email/kalender funktion via outlook/exchange.

Idag blev det konstateret af vores blæksprutte at der ikke er tilgængelige oplysninger på os efter foreskellige datoer, da hun skulle planlægge et møde i januar 2006.

1 medarbejders kalender vises som "ingen tilgængelige oplysninger" nov 1. 2005
resten vises som "ingen tilgængelige oplysninger" dec 1. 2005

hvad kan være galt - og hvor skal jeg søge fejlen/kuresn
Avatar billede AnyFellow Mester
13. oktober 2005 - 14:48 #1
Hver enkelt bruger skal lave følgende indstilling i Outlook (vejledning lavet efter Outlook 2003):

Menuen "Funktioner"
Menupunktet "Indstillinger"
Tryk på knappen "Kalenderindstillinger"
Tryk på knappen "Indstillinger for ledig/optaget tid..."
I feltet "Udgiv oplysninger om ledig/optaget tid på serveren for x måneder" skriver du f.eks. 12.
Avatar billede dm_mx Nybegynder
18. oktober 2005 - 13:34 #2
Kfisker,

tak det hjalp ;)
Avatar billede dm_mx Nybegynder
18. oktober 2005 - 13:58 #3
Kfisker,

tak det hjalp ;)
Avatar billede AnyFellow Mester
18. oktober 2005 - 14:03 #4
Svar :o)