Avatar billede haurejo Nybegynder
09. oktober 2005 - 00:09 Der er 6 kommentarer

Jabra BT250v tilslutning til pc

Jeg har købt Jabra BT250v headset til min pc og kan ikke få nogen lyd ud af det...... jeg har tilslutning via dongle, og den opfanger headsettet fint..... Der er bare ingen lyd.....
Hvad gør jeg ???
Avatar billede dennisbj Nybegynder
09. oktober 2005 - 17:37 #1
hvilket lyd skal du opfange eks. skal du bruge den til skype skal du sætte skype lydenheder til ind/udgående opkalde til bluetooth audio, det samme gælder lydindstillinger i windows hvis du ikke vil ha alt lyd overført til BT,, hvis det her ikke lige besvarede dit ?, så må vi prøve fra bunden
Avatar billede haurejo Nybegynder
09. oktober 2005 - 21:47 #2
Hej Dennis. Jeg har prøvet i windows_kontrolpanel_lydenheder at lave det om, men der sker intet.... Jeg har så lige på din opfordring prøvet at ændre funktioner_lydenehder i skype......fortsat ingen lyd :-/
Avatar billede haurejo Nybegynder
09. oktober 2005 - 22:03 #3
Det skal dertil siges at jeg også har prøvet at lave et testopkald til skypes svarer....
Avatar billede dennisbj Nybegynder
09. oktober 2005 - 22:12 #4
okay du siger den opfanger donglen godt nok? har du husket og pair dem? viser bt ikonet connected? og hvis ja bliver den ved?, det er ikk audio gateway du skal køre med men bt headset så vi lige er 100% enige (audio gateway kan bla. bruges til skype hvor den vil spørge bt donglen om du evt vil modtage opkald) hvilket dongle har du, bruger du M$ software eller...
Avatar billede haurejo Nybegynder
09. oktober 2005 - 22:17 #5
ja den har continuerlig forbindelse..........
audio gateway???
Jeg bruger en cyclone dongle
Avatar billede andreas_froland Nybegynder
02. december 2005 - 16:54 #6
Hej

Hvilken Bluetooth Stack (Bluetooth manager) prøver du med?
Se dette i Manageren_Help_About?

/Andreas