Avatar billede ldm111 Nybegynder
08. oktober 2005 - 07:16 Der er 2 kommentarer

Novel 6.5 starter ikke igen

Står i DOS og reagerer ikke på
"server"
Det ser ud til server.exe er væk kan nogen sige hvordan man får den fil ind igen eller fundet frem?
Avatar billede larspiil Nybegynder
20. februar 2006 - 15:08 #1
Hej ldm111,

normalt angiver autoexec.bat hvor server.exe befinder sig, dvs. opsætter en path-statement. Det kan være det mangler. Prøv skifter til biblioteket c:\nwserver og skriv server.exe ..

Du kan evt. rette autoexec.bat til så de sidste 2 linier hedder:
cd nwserver
server.exe

så skulle den starte selv ....
Avatar billede ldm111 Nybegynder
20. februar 2006 - 16:55 #2
Serveren var gået ned der manglede mange filer og jeg har instaleret den om.
Fuhngerer upåklageligt men det er en dyb indånding at starte forfra igen med al opsætningen