Avatar billede jesper-madsen Nybegynder
07. oktober 2005 - 14:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hmm objektet understøtter ikke denne egenskab eller metode

læs overskriften.. sådan ser den ved:

<script>parent.topicBot("hej siger hej <br/><font size=2 color=black><a onclick=parent.sigOp('hej');>Luk op</a> - Afvis"); </script>";

hvorfor?!
Avatar billede roenving Novice
07. oktober 2005 - 14:50 #1
-- det er jo lidt svært, når man ikke kender det omkransende dokuments topicBot-funktion !-)
Avatar billede jesper-madsen Nybegynder
07. oktober 2005 - 14:52 #2
function topicBot(besked) {
document.all["besked"].style.display = 'block';
document.all["besked"].innerHTML = "<b>Server besked:</b><br /><font color=red>"+besked+"</font>";
setTimeout("deleteBesked()",10000);
}

sig op funktion:

function sigOp(hvem) {
alert(hvem);
a.document.location = 'data.php?action=sigOp&hvem='+hvem+'';
}
Avatar billede jesper-madsen Nybegynder
07. oktober 2005 - 14:59 #3
haLLo? kan du se fejlen????
Avatar billede jesper-madsen Nybegynder
07. oktober 2005 - 15:04 #4
loool har lavet.. kørte en parent i funktion hehe..
Avatar billede roenving Novice
07. oktober 2005 - 15:04 #5
Bortset fra at du bruger forældet IE-only kode, er det ikke i den kode fejlen ligger (medmindre du oplever den fejl i en anden browser !-)

-- men det, du har skrevet i spørgsmålet skal findes i en iframe, hvor topicBot-funktionen så skal findes i hoved-dokumentet ...
Avatar billede olebole Juniormester
07. oktober 2005 - 19:55 #6
<ole>

- og selvom du skriver XHTML-lukninger af dine <br>-tags, kan scriptet ikke bruges under XHTML  :)

/mvh
</bole>