Avatar billede j.per Nybegynder
03. oktober 2005 - 19:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Samsung SGH-D500 (No CAM)

Jeg har en Samsung SGH-D500 som har fået "tilraget sig en" Bug.
Cameraet virker ikke.. Når man trykker på den lille knap på højre side, kommer der det "Åbener Cameraet" billedet.. MEN så lukker den bare det igen..
Også når man går ind igemmen menuerne til Cameraet laver den samme nummer..
Så når jeg vil optage en video kommer den ind i "Programmet" men der kommer et lille rød dansene trekant med et '!' tegn i nede i højre hjørne....
Hvad FA........ er det i vejen ned den tlf..

Er der nogle der har haft samme problem og hvordan kan det rettes..

På for hånd.
Tak..

MvH.
Per Jørgensen
Avatar billede kalp Novice
03. oktober 2005 - 20:37 #1
Jeg har set problemet før med en Sony Ericsson K750I.

Den blev sendt til reperation hvor de udskiftede et defekt komponent.

Desværre opstod samme fejl igen efter blot et par dage hvor det ellers fungerede fint.

Jeg tror ikke rigtig du kan gøre så meget selv! Den skal sendes ind til reperation og ellers kan du selvfølgelig prøve (hvis det er muligt) og opdatere det software der er i din tlf og håbe på det kan løse det.

Hvis ikke så er det 100% sikkert et defekt komponent i din tlf og altså ikke noget du selv umiddelbart kan gøre noget ved.

Desværre!
Avatar billede kalp Novice
03. oktober 2005 - 20:38 #2
Det lidt ironiske er, at der netop spilles enormt meget på K750I modellen's gode kamera med autofocus... og så virker det ikke engang efter blot en uges brug hehe

Du har naturligvis en helt anden telefon med det er uden tvivl samme problem.
Avatar billede j.per Nybegynder
05. oktober 2005 - 10:16 #3
Det er F...... noget skidt.
Men tak for svaret..
Er det ikke andre der har haft samme problem men D500..
Avatar billede kalp Novice
05. oktober 2005 - 10:33 #4
Det kan som sagt ikke løses på andre måde en de to jeg nævnte..

Du kunne som sagt prøve med en software opdatering og håbe på det var nok.

http://www.samsung.com/search/search.asp?charset=utf-8&ht=0&qp=&qs=&qc=&pw=755&ws=1&la=en&qm=0&st=1&nh=10&lk=1&rf=0&rq=0&si=0&ct=None&oct=&oq=%0D%0A&fs=&oqqtex=SGH-D500&bqt=SGH-D500&th=0&ts=1&selradio_temp=&qt=SGH-D500&tabpage=3&radio=1&col=download&select=0#

tryk på link. 2 to.

Der hopper et nyt vindue frem og her burde der være din tlf's software.